Gå til innhold

Jeg må bare spørre... :-(

Anbefalte innlegg

Jeg kan plukke ut en lesbisk kvinne på lang avstand. Jeg tror vi menn er utstyrt med spesielle antenner i så måte.

At de ofte har maskuline trekk, hjelper på, men det kan også være noe annet, mer grovt i deres utseende og adferd, som gir signalene.

Hehe, jeg tror ikke du hade klart å plukke ut et par av mine lesbe-venninner på lang avstand. Snarere tvert i mot.. ;o)

Fortsetter under...

• Svar 51
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• 25-30 år

19

• soleil

2

• Prozak

2

• avtrykk

1

Mest aktive i denne tråden

Hva er en kvasilesbe?

Ikke engang forskere legger skjul på at mange kaller seg homofile i dag av trendårsaker heller enn relatert sexuell legning.

Gutter kan da gjerne overfokusere på sin femininitet mens jenter ofte overfokuserer på sin maskulinitet. Det går gjerne over når de blir voksne (er merkelig hvor utrolig stor del av de homofile som blir heterofile når de forlater tyveårene).

Tror nok de med homofil legning er et tverrsnitt av oss alle - men jeg er ingen ekspert.

Ikke engang forskere legger skjul på at mange kaller seg homofile i dag av trendårsaker heller enn relatert sexuell legning.

Gutter kan da gjerne overfokusere på sin femininitet mens jenter ofte overfokuserer på sin maskulinitet. Det går gjerne over når de blir voksne (er merkelig hvor utrolig stor del av de homofile som blir heterofile når de forlater tyveårene).

Tror nok de med homofil legning er et tverrsnitt av oss alle - men jeg er ingen ekspert.

Dette er så feil som det kan bli. Ta og sett deg inn i sakene før du uttaler deg!!!

Dette er så feil som det kan bli. Ta og sett deg inn i sakene før du uttaler deg!!!

Jaha? Når til og med forskere sliter med å finne svar - hvordan skal så vi kunne noe vite noe bedre? Leser du forskning finner du mye gøy, men det meste av sådan bygges jo på noe (opp til andre å vurdere bakgrunnstoff).

Jaha? Når til og med forskere sliter med å finne svar - hvordan skal så vi kunne noe vite noe bedre? Leser du forskning finner du mye gøy, men det meste av sådan bygges jo på noe (opp til andre å vurdere bakgrunnstoff).

" Når til og med forskere sliter med å finne svar - hvordan skal så vi kunne noe vite noe bedre?"

"Vi" = deg og meg?

Annonse

" Når til og med forskere sliter med å finne svar - hvordan skal så vi kunne noe vite noe bedre?"

"Vi" = deg og meg?

Alle vi som svarer her.

Forskere er uenige om det meste innen homofili. Det er til og med uenighet om det er en legning eller ikke. Leste nylig en rapport hvor det ble definert som en fetisj heller enn en legning. Den samme rapporten sa det samme om både nekrofili og pedofili - selv om mange ser på disse også som legninger.

Jeg vet ikke svaret, men står ved alt jeg skrev og mener. Overfokus på feminimitet og maskulinitet skjer jo - kall det ungdomseksperimentering eller hva du vil.

Alle vi som svarer her.

Forskere er uenige om det meste innen homofili. Det er til og med uenighet om det er en legning eller ikke. Leste nylig en rapport hvor det ble definert som en fetisj heller enn en legning. Den samme rapporten sa det samme om både nekrofili og pedofili - selv om mange ser på disse også som legninger.

Jeg vet ikke svaret, men står ved alt jeg skrev og mener. Overfokus på feminimitet og maskulinitet skjer jo - kall det ungdomseksperimentering eller hva du vil.

"Forskere er uenige om det meste innen homofili."

Forskere er uenige om det meste.

"Det er til og med uenighet om det er en legning eller ikke."

Er heterofili en legning?

(refleksivt spørsmål)

"Overfokus på feminimitet og maskulinitet skjer jo - kall det ungdomseksperimentering eller hva du vil."

hehe, ingen kommentar...

NB: det er lov til å bruke sitt eget hode når man leser forskningsrapporter.

Hvordan vet du dette da? Det virker jo som du vet mer om temaet enn vitenskapsmenn? Hvor har du all kunnskapen fra?

Jeg har nok lest mer om dette enn deg - og det med et kritisk blikk.

Jeg begrunner også mine påstander og oppfatninger i personlig erfaring, observasjon og samtale med "hundrevis" av homofile.

Jeg kan plukke ut en lesbisk kvinne på lang avstand. Jeg tror vi menn er utstyrt med spesielle antenner i så måte.

At de ofte har maskuline trekk, hjelper på, men det kan også være noe annet, mer grovt i deres utseende og adferd, som gir signalene.

Støtter deg i dette.

Men, det skal du vite: de fleste lesbiske vil du ikke se det på. Nå blir jeg vel hånliggjort igjen: men jeg blir sjekket opp av menn. Og, det må nødvendivis være fordi de ikke ser/vet at jeg er lesbisk.

"Forskere er uenige om det meste innen homofili."

Forskere er uenige om det meste.

"Det er til og med uenighet om det er en legning eller ikke."

Er heterofili en legning?

(refleksivt spørsmål)

"Overfokus på feminimitet og maskulinitet skjer jo - kall det ungdomseksperimentering eller hva du vil."

hehe, ingen kommentar...

NB: det er lov til å bruke sitt eget hode når man leser forskningsrapporter.

Helt enig :)

Joda, forskningen dekker ethvert spekter av de fleste saker. Jeg har ingen fasitsvar, men det kan jo ikke du heller ha?

Det at andelen offisielle homofile er høyest i tjueårene er jo ikke så vanskelig å finne bevis for.

Annonse

Helt enig :)

Joda, forskningen dekker ethvert spekter av de fleste saker. Jeg har ingen fasitsvar, men det kan jo ikke du heller ha?

Det at andelen offisielle homofile er høyest i tjueårene er jo ikke så vanskelig å finne bevis for.

Kommentar til siste avsnitt: kultur....

Jaha... :-)

Og hva mener du med kvasilesber?

Eksperimentelle heterofile?

Yep!

Jeg tror faktisk homofili er en legning. Jeg tror også at det er mange som er homofile heller av trend enn av legning.

Jeg har selv vært kvasihomofil en stund, så vet litt hva jeg snakker om :P

Gjest zimmermann

Hehe, jeg tror ikke du hade klart å plukke ut et par av mine lesbe-venninner på lang avstand. Snarere tvert i mot.. ;o)

Jeg har enda tilgode å bomme, når intuisjon sier meg at en kvinne er lesbisk. Samboeren min, klarer det ikke(må gjøre oppmerksom på at samboer er kvinne);)

Til og med lesbiske kvinner som andre heterofile kvinner ikke oppfatter er lesbiske, prikker jeg lett inn.

Jeg har enda tilgode å bomme, når intuisjon sier meg at en kvinne er lesbisk. Samboeren min, klarer det ikke(må gjøre oppmerksom på at samboer er kvinne);)

Til og med lesbiske kvinner som andre heterofile kvinner ikke oppfatter er lesbiske, prikker jeg lett inn.

Du har utviklet gaydar'en :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...