Gå til innhold

Beløp trukket - intet svar

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det har blitt besvart tidligere, at beløpet reserveres/låses på din konto, slik at du ikke disponerer pengene, men de blir heller ikke faktisk trukket før svaret faktisk er gitt. Hvis jeg husker riktig da... Kan dette stemme i ditt tilfelle?

Hvilken konto da? Hvor mye koster det med et svar fra en fagperson? Er visst ikke helt inni dette her jeg?

Gjest Calóni

Hvilken konto da? Hvor mye koster det med et svar fra en fagperson? Er visst ikke helt inni dette her jeg?

Det koster 100 kroner å få svar. For at doktoronline.no skal vite at de faktisk får pengene om de svarer, reserverer de beløpet på kontoen din, og dermed kan du ikke bruke de pengene mens de er reservert, men om fagpersonen ikke svarer på spørsmålet ditt, så opphører reservasjonen, og pengene blir stående på din konto. Om han derimot svarer, så vil de reserverte 100 kronene bli trukket fra din konto.

Det koster 100 kroner å få svar. For at doktoronline.no skal vite at de faktisk får pengene om de svarer, reserverer de beløpet på kontoen din, og dermed kan du ikke bruke de pengene mens de er reservert, men om fagpersonen ikke svarer på spørsmålet ditt, så opphører reservasjonen, og pengene blir stående på din konto. Om han derimot svarer, så vil de reserverte 100 kronene bli trukket fra din konto.

Hvilken konto da? Har jeg noen konto? Har ikke oppgitt noe kontonr. Får jeg regning, eller trekkes det fra telefonregning?

Annonse

Gjest Calóni

Hvilken konto da? Har jeg noen konto? Har ikke oppgitt noe kontonr. Får jeg regning, eller trekkes det fra telefonregning?

Nå så jeg feil i tråden, og trodde det var du som også hadde skrevet førsteinnlegget. For å få svar fra fagperson må du oppgi visakortnummeret ditt. Har du ikke oppgitt dette får de ikke trukket penger fra kontoen din, og du får følgelig heller ikke noe svar.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...