Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Spiser voksne folk med åpen munn, da? Trodde det bare var barn og gamlinger, jeg. Jeg spurte engang min suppespisende fader om det var hull i skjeen hans. OY, så sinna han ble. :P

joda, også voksne folk spiser med åpen munn.

men en erfaren smatter klarer å smatte selv med lukket munn....

Fortsetter under...

• Svar 64
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• cecily

17

• sigga

9

• avtrykk

9

• 25-30 år

7

Mest aktive i denne tråden

Nå får jeg sikkert på pukkelen igjen, men en av grunnene til at jeg er lykkelig som lesbisk er at jeg slipper høre (og se) på menn som slafser i seg maten.

å, jeg har da opplevd opptil flere tyggisslafsende jenter også. og så river de av småbiter når de spiser boller f.eks. det gjør jeg ofte selv også, men prøver å venne meg av med det.

og sutter på fingrene etter mens de spiser og etter at de har spist. og kneppe poteter er ikke noe mannsgreie.

å, jeg har da opplevd opptil flere tyggisslafsende jenter også. og så river de av småbiter når de spiser boller f.eks. det gjør jeg ofte selv også, men prøver å venne meg av med det.

og sutter på fingrene etter mens de spiser og etter at de har spist. og kneppe poteter er ikke noe mannsgreie.

Synes det er bedre å rive små biter av bollen enn å putte hele halve i munnen, jeg da :-)

Annonse

Annonse

huffda! da hadde jeg ikke kunnet spise middag med deg c",) joda,,,,men jeg hadde sett en annen vei.

Får nok spise maten min aleine jeg!! Jeg moser potetene, suger på colaen og bryter bollene opp i småbiter.

Raper faktisk etter kullsyre i brus også!! Så det så. Litt av noen manerer!!

Smatter ikke - til mitt forsvar!!

Gjest strandhai

Klarer ikke sånne ekle smattelyder, selv om munnen er lukket. Det er det verste jeg vet...

For øvrig er jeg en av de ivrige som moser potetene i sausen. Hjemme, og bare hjemme. Ville aldri gjort det hvis jeg spiste ute, eller hjemme hos noen, med mindre verten gjorde det først.

Gjest Pricilla

Ikke si det til meg... :-)

Si det heller til menn.

Lykkelig lesbisk? Hmm.. på samliv skriver du at du ikke fåt komplimenter av den dama du ønkser... : ) Kunne ikke dy meg!

Er nok ikke bare menn som lager ulyder når de spiser.. Gudkjelov lager ikke sambis noe særlig lyder mens han spiser, ikke mer enn normalt i hvert fall.

Det verste ejg vet er folk som tygger tyggis med munnen oppe, og slafser og smatter (det er det oftest jenter som gjør), og at folk spier med munnen oppe og at de slurper i seg supper/varme frikker.. Vanligvis irriterer jeg meg ikke over andres spiselyder, da må de være ille sånn at man ikke kian ungå å høre dem.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...