Gå til innhold

Møte folk fra internett

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har to ganger truffet folk fra internett, og begge gangene var det utlendinger som jeg hadde chattet med på en utenlandsk side. Hovedgrunnen til at jeg traff dem var tilfeldigheter, nemlig at jeg pga jobbreiser til utlandet befant meg i nærheten. begge treffene var uformelle pratetreff på¨kafe/restaurant, og det var meget hyggelig. Vi har også sendt kort og smågaver til hverandre.Men følte at vi hadde hatt god kontakt før treffene fant sted.

Gjest aldri mer

Jeg har truffet et par gutter som jeg først møtte på chatt på nettet. Jeg møtte dem i håp om "noe mer" at vi kasnkje kunne bli kjærester..

Når vi bestemte oss for å møtes følte vi forelskelses liknende følelser, men begge gangene var det totalt mislykket. Personene var helt annerledes enn jeg hadde trodd og kjemien stemte overhode ikke..

Jeg anbefaler å treffes på et offentlig sted hvertfall i tilfelle personen har "skumle" hensikter.. man vet aldri..

Annonse

Gjest kanskje/ kanskje ikke

Jeg har truffet et par gutter som jeg først møtte på chatt på nettet. Jeg møtte dem i håp om "noe mer" at vi kasnkje kunne bli kjærester..

Når vi bestemte oss for å møtes følte vi forelskelses liknende følelser, men begge gangene var det totalt mislykket. Personene var helt annerledes enn jeg hadde trodd og kjemien stemte overhode ikke..

Jeg anbefaler å treffes på et offentlig sted hvertfall i tilfelle personen har "skumle" hensikter.. man vet aldri..

Hm.. jeg er ikke så positiv til det selv! Vet ikke helt jeg..

Annonse

Jeg er gift med en som begynte som en nettflørt. Vi var ikke på nettet for å finne partner soen av oss, men vi fikk så god kontakt at vi bare MÅTTE treffes. Det er nå snart 5 år siden, nå er vi gift, har en gutt på 3 år, bikkje, stasjonsvogner og masse gjeld :-)

Har møtt mange. Møter dem helst i grupper.

Har ikke møtt noen (for første gang) alene dersom jeg ikke personen har fått hyggelig omtale av andre jeg kjenner/har møtt før.

Har møtt masse hyggelige folk, fått et stort nettverk over hele landet, og møtte min kjære (som er far til mitt barn) via nett.

ja, hehe, den første personen jeg traff etter å ha snakket på nettet (ikke noe mulig kjærlighetsforhold altså, men som venn) viste seg å være helt utålelig.

Men det er faktisk eneste gangen jeg totalt har tatt feil.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...