Gå til innhold

Enkel våronn?

Anbefalte innlegg

En gammel mann bor alene på en gård. Han skriver til sin eneste sønn, Petter, som sitter i fengsel:

Kjære Petter!

Jeg har det ikke så bra for tiden. Det ser ut til at jeg ikke vil dyrke mine egne poteter i år. Jeg begynner å bli for gammel til å spa og vende den lille potetåkeren i hagen. Skulle ønske du var her, for jeg vet du ville ha ordnet det for meg. Hilsen pappa

En drøy uke senere får bonden dette svaret:

Kjære pappa!

Du må ikke grave i hagen, for det var der jeg gravde ned likene. Hilsen Petter

Neste morgen velter det inn folk fra Kripos og fra lensmannskontoret på gården. De graver opp hele hagen, men finner ikke en døyt! De ber bonden om unnskyldning og drar sin vei. Ikke lenge etter mottar bonden et nytt brev fra sin sønn:

Kjære pappa!

Nå kan du bare sette poteter. Det var det beste jeg kunne få til her jeg sitter...

Hilsen Petter

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/137583-enkel-v%C3%A5ronn/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sett denne filmen ?:

En dame forsvinner sporløst, og mannen hennes blir beskyldt for å ha myrdet henne. Mannen hevder sin uskyld, og hele tiden er han sikker på at kona er i nærheten og driver ap med han. Til slutt er politiet overbevist om at mannen har gravd ned kona si i hagen, og graver opp hele greia. De finner selvfølgelig ingenting, ber pent om unnskyldning og drar sin vei. Og da dukker den trollete kona opp, og innrømmer at hun har iscenesatt hele forsvinningen for å få han anklaget for mord. Og mannen sier: "Disse politifolkene kommer aldri mer til å grave opp hagen vår", slår ihjel sin kone og graver henne ned :)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/137583-enkel-v%C3%A5ronn/#findComment-859912
Del på andre sider

Annonse

Sett denne filmen ?:

En dame forsvinner sporløst, og mannen hennes blir beskyldt for å ha myrdet henne. Mannen hevder sin uskyld, og hele tiden er han sikker på at kona er i nærheten og driver ap med han. Til slutt er politiet overbevist om at mannen har gravd ned kona si i hagen, og graver opp hele greia. De finner selvfølgelig ingenting, ber pent om unnskyldning og drar sin vei. Og da dukker den trollete kona opp, og innrømmer at hun har iscenesatt hele forsvinningen for å få han anklaget for mord. Og mannen sier: "Disse politifolkene kommer aldri mer til å grave opp hagen vår", slår ihjel sin kone og graver henne ned :)

:-)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/137583-enkel-v%C3%A5ronn/#findComment-860196
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...