Gå til innhold

Hvordan ble ditt nick "ditt nick"??

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hadde et annet nick som jeg brukte de to (sånn omtrent) første gangene jeg var her inne (gid, det begynner å nærme seg et år siden...!). Da jeg skulle svare en ung mann på hans spørsmål omkring legning og hans nick var guttegutt, syntes jeg det var så bra og jeg endret mitt til damedame - også fordi det gir (meg) assossiasjoner til femininitet.

Annonse

Ulv I Faarikaal

Vi kjørte bil i Tyskland og en fyr sto og haika, kledd som prest. Vi tok han opp. Etter en stund begynta han å lage et salig bråk og kjefta vilt. Fyren var klin gæærn. Vi stoppa i en rundkjøring og halte'n ut med store problemer og fyren flaksa ut på en plen. En trailer stoppa og sjåføren spurte hva som foregikk. Da begynte presten å hyle som en gris, og sjåføren bare gjorde kokotegn og kjørte videre. Vi kjørte videre og kompisen min var ganske stressa og sa: "snakk om ulv i fårikål a'" det skulle selvsagt være fåreklær. :-)

Annonse

Hadde et annet nick som jeg brukte de to (sånn omtrent) første gangene jeg var her inne (gid, det begynner å nærme seg et år siden...!). Da jeg skulle svare en ung mann på hans spørsmål omkring legning og hans nick var guttegutt, syntes jeg det var så bra og jeg endret mitt til damedame - også fordi det gir (meg) assossiasjoner til femininitet.

Det passe jo glimrende. "Guttegutt" er en homse, og dermed må jo "damedame" være en lespe :-)

"......................."

Jeg har vært til og fra her siden jeg var gravid med minstemann. Vi (ganske få) som visste om ham, kalte ham Laban mens han var en hemmelighet i magen - noe han var lenge, fordi svangerskapet hadde en relativt dårlig start.

Det navnet var det jeg som fant på, inspirert av en gynekolog som uttalte at "på dette stadiet likner de en seigmann" da jeg var på tidlig UL-undersøkelse.

Og så liker jeg assossiasjonene til Laban spøkelse, "en skikkelig laban" osv. Jeg bruker liten forbokstav i nicket fordi jeg ikke er så glad i alle variabelnavn, passord o.l. som krever intens bruk av shift-tasten.

Den opprinnelige Laban fyller forøvrig 5 år i neste måned.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...