Gå til innhold

Hva heter denne filmen?

Anbefalte innlegg

Gjest Husker ikke

Jeg bare klarer ikke å huske hva den heter. Husker ikke så mye av den heller, men håper dere kan hjelpe meg. Altså: dete r en advokatfilm. Det handler om en advokatdame, hun er vel i underkant av 40 kan jeg tenke meg, tynn og lys (rød) håret. Det er en guttunge som løper rundt i korridoren under rettsaken og hører litt av hvert som han ikke skulle høre. Han er vel kanskje en 10+14 år gammel. Noen som vet hvilke film dette er?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/137649-hva-heter-denne-filmen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Gjest Jolly Roger

Det er den. Takk, plutselig to svar som stemmer på en prikk. Helt utrolig. Dol er undervurdert. Hvordan er filmen forresten? Har som sagt ikke sett den på år og dag.

Mener den var ganske bra.

En evighet siden jeg så den, men jeg husker fortsatt bruddstykker av åpningen - noen smågutter som lusker rundt en parkert bil der en tykk mann prøver å begå selvmord.

Gjest ChiengMai

Det er den. Takk, plutselig to svar som stemmer på en prikk. Helt utrolig. Dol er undervurdert. Hvordan er filmen forresten? Har som sagt ikke sett den på år og dag.

Til dags dato er det ikke laget en dårlig film til en en av John Grishams bøker.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...