Gjest Husker ikke Skrevet 24. februar 2004 Skrevet 24. februar 2004 Jeg bare klarer ikke å huske hva den heter. Husker ikke så mye av den heller, men håper dere kan hjelpe meg. Altså: dete r en advokatfilm. Det handler om en advokatdame, hun er vel i underkant av 40 kan jeg tenke meg, tynn og lys (rød) håret. Det er en guttunge som løper rundt i korridoren under rettsaken og hører litt av hvert som han ikke skulle høre. Han er vel kanskje en 10+14 år gammel. Noen som vet hvilke film dette er? 0 Siter
Klara Q Skrevet 24. februar 2004 Skrevet 24. februar 2004 Denne? http://images.amazon.com/images/P/6304712952.01.LZZZZZZZ.jpg 0 Siter
Gjest Jolly Roger Skrevet 24. februar 2004 Skrevet 24. februar 2004 Kan det være "Klienten" Susan Sarandon / Tommy Lee Jones. 0 Siter
Gjest Husker jah Skrevet 24. februar 2004 Skrevet 24. februar 2004 Denne? http://images.amazon.com/images/P/6304712952.01.LZZZZZZZ.jpg Ja, visst pokker er det den! Takk skal du ha, dette har gnaget meg lenge. Hva synes du om den forresten? 0 Siter
Gjest Jepp, det er det Skrevet 24. februar 2004 Skrevet 24. februar 2004 Kan det være "Klienten" Susan Sarandon / Tommy Lee Jones. Det er den. Takk, plutselig to svar som stemmer på en prikk. Helt utrolig. Dol er undervurdert. Hvordan er filmen forresten? Har som sagt ikke sett den på år og dag. 0 Siter
Klara Q Skrevet 24. februar 2004 Skrevet 24. februar 2004 Ja, visst pokker er det den! Takk skal du ha, dette har gnaget meg lenge. Hva synes du om den forresten? Kan ikke huske om jeg har sett den! Men den er sikkert god! 0 Siter
Gjest Jolly Roger Skrevet 24. februar 2004 Skrevet 24. februar 2004 Det er den. Takk, plutselig to svar som stemmer på en prikk. Helt utrolig. Dol er undervurdert. Hvordan er filmen forresten? Har som sagt ikke sett den på år og dag. Mener den var ganske bra. En evighet siden jeg så den, men jeg husker fortsatt bruddstykker av åpningen - noen smågutter som lusker rundt en parkert bil der en tykk mann prøver å begå selvmord. 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 24. februar 2004 Skrevet 24. februar 2004 Det er den. Takk, plutselig to svar som stemmer på en prikk. Helt utrolig. Dol er undervurdert. Hvordan er filmen forresten? Har som sagt ikke sett den på år og dag. Til dags dato er det ikke laget en dårlig film til en en av John Grishams bøker. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.