Gjest Vurderer å flytte dit. Skrevet 24. februar 2004 Skrevet 24. februar 2004 Er det noe som underviser i piano der? 0 Siter
Gjest Lonkil Skrevet 24. februar 2004 Skrevet 24. februar 2004 Jeg har bodd der en periode, hva lurer du på? 0 Siter
Gjest Vurderer å flytte dit. Skrevet 24. februar 2004 Skrevet 24. februar 2004 Jeg har bodd der en periode, hva lurer du på? Jeg lurer bare på det jeg spurte om jeg. Er det noen som underviser i piano der? Har en 13-åring som har spilt piano noen år, og det er ikke aktuelt å flytte, hvis hun ikke kan fortsette med det. 0 Siter
Gjest Lonkil Skrevet 24. februar 2004 Skrevet 24. februar 2004 Jeg lurer bare på det jeg spurte om jeg. Er det noen som underviser i piano der? Har en 13-åring som har spilt piano noen år, og det er ikke aktuelt å flytte, hvis hun ikke kan fortsette med det. Oj, det aner jeg faktisk ikke. Jeg har ikke hørt om noen som gjør det, men det burde det jo være. Skriv en mail til presten der oppe eller noe? Kan desverre ikke hjelpe, er fjernt fra mine interesser. 0 Siter
Gjest Vurderer å flytte dit. Skrevet 24. februar 2004 Skrevet 24. februar 2004 Oj, det aner jeg faktisk ikke. Jeg har ikke hørt om noen som gjør det, men det burde det jo være. Skriv en mail til presten der oppe eller noe? Kan desverre ikke hjelpe, er fjernt fra mine interesser. Presten? 0 Siter
Gemini Skrevet 24. februar 2004 Skrevet 24. februar 2004 Kontakt Svalbard Musikkråd og spør. :-) http://www.troms.musikk.no/organisasjon/lokale.htm 0 Siter
Gemini Skrevet 24. februar 2004 Skrevet 24. februar 2004 Kontakt Svalbard Musikkråd og spør. :-) http://www.troms.musikk.no/organisasjon/lokale.htm Måtte bare korrigere overskriften... *pirkete tilleggshilsen* 0 Siter
Gjest Lonkil Skrevet 24. februar 2004 Skrevet 24. februar 2004 Presten? Pleier ikke prester og ha en pianomann da? 0 Siter
Gjest mitt svar Skrevet 24. februar 2004 Skrevet 24. februar 2004 Presten? Organisten kan i alle fall spille.. og kanskje gi noen timer? Ring biblioteket også for info. 0 Siter
Gjest Vurderer å flytte dit. Skrevet 24. februar 2004 Skrevet 24. februar 2004 Pleier ikke prester og ha en pianomann da? Ah, du tenker på organist. Det tenkte jeg ikke på. 0 Siter
Gjest Lonkil Skrevet 24. februar 2004 Skrevet 24. februar 2004 Pleier ikke prester og ha en pianomann da? [email protected] 0 Siter
Gjest Wita Skrevet 24. februar 2004 Skrevet 24. februar 2004 Måtte bare korrigere overskriften... *pirkete tilleggshilsen* Ja, jeg så det selv også, etter å ha sendt det. Tusen takk for linken. Det var det jeg trengte. 0 Siter
Gjest Lonkil Skrevet 24. februar 2004 Skrevet 24. februar 2004 Ah, du tenker på organist. Det tenkte jeg ikke på. Ja, det er kanskje det riktige navnet. Jeg vet ikke, men sender du en mail kan sikkert de svare deg. De burde vite hvem som spiller i det minste, og da om noen av de gir kurs. 0 Siter
Dorthe Skrevet 24. februar 2004 Skrevet 24. februar 2004 Det er i hvert fall bluesklubb der ) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.