Gå til innhold

Blir for mye pizza og pølser!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hvorfor er stekt (ikke brent!) mat i seg selv mer usunn enn kokt, forutsatt at man steker uten olje?

akkurat hvorfor er jeg ikke bombesikker på, men har lest det i flere bøker. synd at jeg har glemt ut hvorfor! men det er sant. overbeviser sikkert mange her nå.

Gjest Pricilla

akkurat hvorfor er jeg ikke bombesikker på, men har lest det i flere bøker. synd at jeg har glemt ut hvorfor! men det er sant. overbeviser sikkert mange her nå.

Er verst i teflonpanne fordi panna avgir en del kjemiske stoffer når det blir over 250 grader(tror det var det?) varm.. Da setter stoffene fra panna seg i maten og er kreftfremkallende (BOMBE) - som det meste annet vi får i oss...

Stekte poteter er i hvert fall ikke bra. Skjer en kjemisk prosess i potetene, det fremkalles et nytt stoff som også er fremkallende. dette stoffet finnes også i potetgull, pommes frites og andre stekte/frityrkokte poteter..

Stekt mat i jernpanne er best, men da må man jo bruke litt fett..

Skal man være helt trygg så bør m,an kun spise økologiske grønnsaker råe! ; )

Er verst i teflonpanne fordi panna avgir en del kjemiske stoffer når det blir over 250 grader(tror det var det?) varm.. Da setter stoffene fra panna seg i maten og er kreftfremkallende (BOMBE) - som det meste annet vi får i oss...

Stekte poteter er i hvert fall ikke bra. Skjer en kjemisk prosess i potetene, det fremkalles et nytt stoff som også er fremkallende. dette stoffet finnes også i potetgull, pommes frites og andre stekte/frityrkokte poteter..

Stekt mat i jernpanne er best, men da må man jo bruke litt fett..

Skal man være helt trygg så bør m,an kun spise økologiske grønnsaker råe! ; )

skal man være helt trygg,så spiser man ikke noe, kun drikker vann. da er man sikker da. og i tillegg bor man i en jordhule og løper tre timer hver dag.

blir egentlig helt sprø av alle tingene som er farlig og kreftfremkallende. ordtaket "spis gulrøtter mens det ennå er sunt" sier en hel del.

Annonse

skal man være helt trygg,så spiser man ikke noe, kun drikker vann. da er man sikker da. og i tillegg bor man i en jordhule og løper tre timer hver dag.

blir egentlig helt sprø av alle tingene som er farlig og kreftfremkallende. ordtaket "spis gulrøtter mens det ennå er sunt" sier en hel del.

Hvis man kun drikker vann og ikke spiser noe er man kun sikker på en ting:

At man får en langsom død...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...