Gå til innhold

Budene på student Rosie Reids jomfrudom ..

Anbefalte innlegg

Ulv I Faarikaal

er nå kommet opp i 110.000 kroner.

Hva er det som er så intressant med jomfruer?

En mann som ikke ønsker at en kvinne skal sammenligne hen med andre elskere?

Å være jomfru er naturlig og en personlig sak.

Men ikke noe pluss... for meg.

Kan jeg få lov å si at det går 5 jomfruer på en erfaren kvinne?

Fortsetter under...

Ulv I Faarikaal

Enig med deg. Har aldri skjønt dette hysteriet rundt jomfruer. Det er pes nok å lære opp kvinnfolkene, om man ikke skal måtte lære dem opp HELT fra bånn :-)

"........................."

Det tar flere år før de får overlevd alle sine hemninger og følelser. Og noen til før de får silt bort det som er uviktig.

Det summer inni hodet hennes: "hva tenker han om det? hva syns han om det? vil han fortelle det til noen? hva vil han tro om meg? bla-bla-bla"

Etter noen år skjønner hun at han ikke syns noe som helst og er helt uinteressert i hennes tankebaner og flisespikkeri.

Annonse

Jeg ville mye heller hatt ei jomfru enn 5 erfarne kvinner. Det å finne ei erfaren kvinne er enkelt - det å finne ei jomfru er vanskelig.

En sjeldent mynt er mye mer verdifull en ikke så sjeldent mynter.

Oj, noen skrivefeil ja :)

Ser dere ikke sjarmen med å få være så priviligert å ta hennes møydom? Er man "voksen" slipper en jo ofte "griseriet" ettersom de som oftest er "åpnet" på andre måter. Kanskje ikke den optimale nytelse rent fysisk, men mentalt sett er det noe spesielt.

Hva er sjarmen med å tråkke opp en annen manns fotspor om en kan gå et sted ingen har gått før deg? Folk betaler millioner for en tur til månen, ikke for de 10 minuttene spasertur - men for å ha vært et sted veldig få har vært før deg.

Det tar flere år før de får overlevd alle sine hemninger og følelser. Og noen til før de får silt bort det som er uviktig.

Det summer inni hodet hennes: "hva tenker han om det? hva syns han om det? vil han fortelle det til noen? hva vil han tro om meg? bla-bla-bla"

Etter noen år skjønner hun at han ikke syns noe som helst og er helt uinteressert i hennes tankebaner og flisespikkeri.

så egentlig er dere mannfolk åpne for _hva som helst_? stemmer ikke for minn mann.

Ulv I Faarikaal

Oj, noen skrivefeil ja :)

Ser dere ikke sjarmen med å få være så priviligert å ta hennes møydom? Er man "voksen" slipper en jo ofte "griseriet" ettersom de som oftest er "åpnet" på andre måter. Kanskje ikke den optimale nytelse rent fysisk, men mentalt sett er det noe spesielt.

Hva er sjarmen med å tråkke opp en annen manns fotspor om en kan gå et sted ingen har gått før deg? Folk betaler millioner for en tur til månen, ikke for de 10 minuttene spasertur - men for å ha vært et sted veldig få har vært før deg.

Jeg ser ikke sjarmen med jomfruer, bare kløneri og nervøsitet.

De er ikke jomfrudommen rent teknisk som er et minus, men mangel på erfaring og åpenhet.

De er ikke jomfrudommen rent teknisk som er et minus, men mangel på erfaring og åpenhet.

Det gir jo oss mulighet til å være den erfarne, selvsikre og kanskje litt dominante. Vi har jo behov for dette uansett hvor mye tøflene og feministene forsøkter å nekte.

det er ikke veier på Mars heller, så det passer kanskje ikke for alle.

Mangel på erfarenhet trenger ikke være negativt i seg selv. Det er klart om sex er kun fysisk kan nok erfarenhet være viktig for deg.

Ulv I Faarikaal

så egentlig er dere mannfolk åpne for _hva som helst_? stemmer ikke for minn mann.

Vet ikke helt hva du mener, men jeg mener at alt skal ikke skal analyseres så veldig. Ting er mye enklere enn mange kvinner tenker.

Man kan være glad i noen og elske uten å sette opp en alt for lang liste over konsekvenser og virkninger før de oppstår. Alt en mann gjør har ikke alltid en dypere forklaring eller mening.

Ulv I Faarikaal

Det gir jo oss mulighet til å være den erfarne, selvsikre og kanskje litt dominante. Vi har jo behov for dette uansett hvor mye tøflene og feministene forsøkter å nekte.

Unge og uerfarne har ikke inntatt sin voksne kjønnsrolle enda. Å famle og kløne hører ungdommen til og er svært viktige erfaringer for dem.

Jeg ville ikke like å oppleve en redd partner som må trøstes og overtales i en måned for å få startet opp et kjønnsliv. Det blir for mye bryderi, og jeg har ikke tid.

Annonse

Hadde ikke denne Rosie kvinnelig kjæreste?

Da lurer hun jo mennene opp i stry, for jeg antar at hun og dama ikke er seksuelt avholdende.

Det er jo mange uvitende som tror at lesbiske er jomfruer så hun bruker vel bare uvitenheten dems til å tjene penger.

*knegg*

Ulv I Faarikaal

det er ikke veier på Mars heller, så det passer kanskje ikke for alle.

Mangel på erfarenhet trenger ikke være negativt i seg selv. Det er klart om sex er kun fysisk kan nok erfarenhet være viktig for deg.

Sex er ikke kun fysisk, men uerfarnehet kompliserer ting som kunne vært enkelt. Hun med erfaring vet hva menn liker og trenger ikke 6 mnd på å finne ut det, da kan hun heller bruke tid på ting som er mer viktig for henne.

Ulv I Faarikaal

Hadde ikke denne Rosie kvinnelig kjæreste?

Da lurer hun jo mennene opp i stry, for jeg antar at hun og dama ikke er seksuelt avholdende.

Det er jo mange uvitende som tror at lesbiske er jomfruer så hun bruker vel bare uvitenheten dems til å tjene penger.

*knegg*

Jeg tror jeg heller ville gjort noe som er helt gratis og da trenger jeg ikke bry andre :)

Vet ikke helt hva du mener, men jeg mener at alt skal ikke skal analyseres så veldig. Ting er mye enklere enn mange kvinner tenker.

Man kan være glad i noen og elske uten å sette opp en alt for lang liste over konsekvenser og virkninger før de oppstår. Alt en mann gjør har ikke alltid en dypere forklaring eller mening.

ok

la oss ta et hypotetisk eksempel.

jeg foreslår en gang at jeg ville blitt skikkelig gira ved tanken at han hadde på seg en supermanndrakt. han sier tja, njei, ikke helt min stil. skjønner jeg deg rett om han da glemmer hele greia og ikke tenker at jeg har sære lyster. mens jeg for eksempel ville sett litt annerledes på ham om han foreslo en trekant, noe jeg absolutt ikke kunne tenke meg.

misforsto jeg deg igjen?

Unge og uerfarne har ikke inntatt sin voksne kjønnsrolle enda. Å famle og kløne hører ungdommen til og er svært viktige erfaringer for dem.

Jeg ville ikke like å oppleve en redd partner som må trøstes og overtales i en måned for å få startet opp et kjønnsliv. Det blir for mye bryderi, og jeg har ikke tid.

Noen av oss setter pris på ungdomssjarmen enda.

Ulv I Faarikaal

ok

la oss ta et hypotetisk eksempel.

jeg foreslår en gang at jeg ville blitt skikkelig gira ved tanken at han hadde på seg en supermanndrakt. han sier tja, njei, ikke helt min stil. skjønner jeg deg rett om han da glemmer hele greia og ikke tenker at jeg har sære lyster. mens jeg for eksempel ville sett litt annerledes på ham om han foreslo en trekant, noe jeg absolutt ikke kunne tenke meg.

misforsto jeg deg igjen?

Det skjønte jeg ikke :)

Hvis det er snakk om fetisjisme når man ønsker ern jomfru, da kan jeg være med. Noen tenner på gipsbandasjer og sko også.

Sex er ikke kun fysisk, men uerfarnehet kompliserer ting som kunne vært enkelt. Hun med erfaring vet hva menn liker og trenger ikke 6 mnd på å finne ut det, da kan hun heller bruke tid på ting som er mer viktig for henne.

Yep, men jeg synes det er en sjarm med denne fiklingen også.

Ei erfaren jente kan du finne hvor som helst, står ei på gatehjørnet her også. ER ikke så mye attraktivt igjen med henne.

Menn vil gjerne være den første og kvinner vil gjerne huske den første....eller?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...