Gå til innhold

Budene på student Rosie Reids jomfrudom ..

Anbefalte innlegg

Det skjønte jeg ikke :)

Hvis det er snakk om fetisjisme når man ønsker ern jomfru, da kan jeg være med. Noen tenner på gipsbandasjer og sko også.

nei, nå skjønner jeg ikke hva du mener heller...... c",)

la oss runde av med å si at jeg er glad for at det er en stund siden jeg var jomfru. skjønner godt hva du prøver å si under her.

Fortsetter under...

Yep, men jeg synes det er en sjarm med denne fiklingen også.

Ei erfaren jente kan du finne hvor som helst, står ei på gatehjørnet her også. ER ikke så mye attraktivt igjen med henne.

Menn vil gjerne være den første og kvinner vil gjerne huske den første....eller?

vet hvem han er, men det er også alt. ikke noe ons, hadde noe på gang med ham i evigheter, men første gangen var ikke noe spesielt for meg. husker bedre hvordan det ble senere, når jeg hadde mer erfaring.

Ulv I Faarikaal

Yep, men jeg synes det er en sjarm med denne fiklingen også.

Ei erfaren jente kan du finne hvor som helst, står ei på gatehjørnet her også. ER ikke så mye attraktivt igjen med henne.

Menn vil gjerne være den første og kvinner vil gjerne huske den første....eller?

Denne mannen vil ikke primært være den første, og jeg tror ikke kvinner eller menn flest ønsker å huske sitt første samleie. Men å huske min første kjærlighet gjør jeg.

Ulv I Faarikaal

nei, nå skjønner jeg ikke hva du mener heller...... c",)

la oss runde av med å si at jeg er glad for at det er en stund siden jeg var jomfru. skjønner godt hva du prøver å si under her.

Jeg tro oppstarten er tung for de fleste kvinner, og jeg vil ikke være med på den. Men noen må gjøre jobben da.

Jeg tro oppstarten er tung for de fleste kvinner, og jeg vil ikke være med på den. Men noen må gjøre jobben da.

men ville du avvist en ellers perfekt kvinne om hun var jomfru. eller er en perfekt kvinne ikke forenelig med jomfrudom?

Denne mannen vil ikke primært være den første, og jeg tror ikke kvinner eller menn flest ønsker å huske sitt første samleie. Men å huske min første kjærlighet gjør jeg.

Personlig var det mitt største sexuelle øyeblikk - kort men fantastisk. Har aldri følt meg så mye som mann noensinne faktisk :) (Da var hun erfaren og jeg uerfaren). Tror nok faktisk det var en spesiell opplevelse for henne også, da kanskje ikke rent fysisk.

Jeg tror fortsatt at du tenker på sex som noe fysisk mens jeg legger noe mye mer i det hele.

Annonse

Ulv I Faarikaal

men ville du avvist en ellers perfekt kvinne om hun var jomfru. eller er en perfekt kvinne ikke forenelig med jomfrudom?

Jeg mener bare det ikke er noe pluss. Det er mange detaljer som heller ikke er det, men helheten teller mest. Jeg er ikke fetisjist på noe, så det fins vide grenser.

Gjest Ugga Bugga

Personlig var det mitt største sexuelle øyeblikk - kort men fantastisk. Har aldri følt meg så mye som mann noensinne faktisk :) (Da var hun erfaren og jeg uerfaren). Tror nok faktisk det var en spesiell opplevelse for henne også, da kanskje ikke rent fysisk.

Jeg tror fortsatt at du tenker på sex som noe fysisk mens jeg legger noe mye mer i det hele.

Det har nok litt med alder å gjøre også. Kanskje Ulv er eldre enn deg.

Når man er passert 25 er vel sjansen for å finne en jomfru forholdsvis liten (hvis man ikke går på barnerov), og da blir man mindre opptatt av slikt. Personlig synes jeg det er greit med en type som har gjort sine erfaringer i livet, på samme måte som jeg har gjort mine.

Det har nok litt med alder å gjøre også. Kanskje Ulv er eldre enn deg.

Når man er passert 25 er vel sjansen for å finne en jomfru forholdsvis liten (hvis man ikke går på barnerov), og da blir man mindre opptatt av slikt. Personlig synes jeg det er greit med en type som har gjort sine erfaringer i livet, på samme måte som jeg har gjort mine.

vel, til og med jeg har da passert 25. Samtidig ser jeg fortsatt sjarmen med jomfruelighet.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...