Gå til innhold

Føler immunforsvaret mitt er rasert...

Anbefalte innlegg

Gjest Windsong

Jeg har vært mer eller mindre dårlig siden nyttår med forkjølelsessymptomer, bihulebetennelser og halsbetennelser. Går stadig og hangler, er mye slapp og trøtt.

Føler jeg har prøvd veldig mye nå uten resultater. Tar tran, C-vitamin, Solaray Spektro kosttilskudd, Avant Garden, hyllebærekstrakt uten at det virker noe. Spiser også mye frukt og grønt.

Det siste halvannet året har jeg slitt en god del med angst og depresjon, noe jeg regner med ikke er så bra for immunsforsvaret. Bruker efexor depot, samt en Rivotril nå og da i forbindelse med dette. Kan disse medisinene ha ugunstig effekt på immunsystemet? Har også diabetes type 1, som jeg har middels brukbar kontroll på. Kunne vært både verre og bedre med andre ord.

Om noen kan hoste opp litt råd til meg ville jeg bli glad, for nå er jeg så lei av å være ute av form!!!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/138802-f%C3%B8ler-immunforsvaret-mitt-er-rasert/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kizza1365380506

Kanksje du skulle fått tatt en blodprøve og se om du mangler andre vitaminer som f.eks. b-vitaminer eller evt. jern. Du har vel ikke orket å spise særlig mye dersom du har vært så plaget så det er mye mulig du har litt lavt vitamin innhold, Kanskje du skulle prøve fullt vitaminpåfyll.

God bedring.

Klem fra

Gjest Windsong

Kanksje du skulle fått tatt en blodprøve og se om du mangler andre vitaminer som f.eks. b-vitaminer eller evt. jern. Du har vel ikke orket å spise særlig mye dersom du har vært så plaget så det er mye mulig du har litt lavt vitamin innhold, Kanskje du skulle prøve fullt vitaminpåfyll.

God bedring.

Klem fra

Takk skal du ha :).

Kan jeg få tatt slike prøver hos fastlegen min?

Du har rett i at matlysten ikke er den beste. Men heldigvis er jeg veldig glad i frukt og grønnsaker, så det får jeg nesten alltid i meg :)

Kizza1365380506

Takk skal du ha :).

Kan jeg få tatt slike prøver hos fastlegen min?

Du har rett i at matlysten ikke er den beste. Men heldigvis er jeg veldig glad i frukt og grønnsaker, så det får jeg nesten alltid i meg :)

Du skulle nok få i deg mange vitaminer med rukt og grønnsaker ja, men sjekk nivået ditt hos legen. Spør samtidig om det kan være andre ting i veien med deg. Du skal nok se at dette går greit. Kan jo være en blanding av at du har vært mye syk og vårslapphet.

Mvh

Du skulle nok få i deg mange vitaminer med rukt og grønnsaker ja, men sjekk nivået ditt hos legen. Spør samtidig om det kan være andre ting i veien med deg. Du skal nok se at dette går greit. Kan jo være en blanding av at du har vært mye syk og vårslapphet.

Mvh

Ikke alle leger er så opptatt av verdiene av vitaminer og mineraler i blodprøvene. Hvis du ikke får gehør av legen din, burde du bestille time hos en privat klinikk som utfører disse blodprøvene. Bor du på østlandet, anbefaler jeg f.eks. balderklinikken. Det kan også være candida. Dette vet de fleste leger ikke nok om, men det kan de "alternative" legene.

Ikke alle leger er så opptatt av verdiene av vitaminer og mineraler i blodprøvene. Hvis du ikke får gehør av legen din, burde du bestille time hos en privat klinikk som utfører disse blodprøvene. Bor du på østlandet, anbefaler jeg f.eks. balderklinikken. Det kan også være candida. Dette vet de fleste leger ikke nok om, men det kan de "alternative" legene.

Hallo

Har du prøvd å få renset kroppen med grepfruktekstrakt

Hvist du har gått mye på penselin så har du sikkert mye gandida i kropppen,

Da blir du trøtt og sliten.

Hvær mye ute i sola det hjelper også

Lykke til

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...