Gå til innhold

Blemmer/blødning i munnen og feber


Assisi

Anbefalte innlegg

Gutt 18 mnd:

JEg trodde Erik hadde tredagersfeber, men nå har det gått 4 dager. Han begynte lørdag med feber på ettermiddag og kved og null matlyst. Svært urolig om kvelden/natta, og ikke i form. Dette har fortsatt, og i går oppdaget jeg tann nummer 15 og 16 som er på vei (hjørnetenner nede). Ikveld begynte han å blø endel i munnen da jeg pusset tennene hans, og jeg oppdaget flere hvite blemmer og et lite belegg på tennnene. HVA ER DETTE?? Tannkjøttet virker veldig skjørt. Feberen i kveld var 38, men i ettermiddag hadde han 39,5, så den går veldig opp og ned. Blir jo litt bekymra, da.. Han spiser jo så lite, og sikler masse..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Erik Johannessen, Tannlege

Hei Assisi.

Dette kan være en sykdom med opprinnelse i munnen, men jeg tror det ikke. Jeg tror dette er symptomer på en annen sykdom og jeg synes du skal spørre i et annet forum her eller oppsøke lege.

Ikke bruk tannpasta eller vær for hardhendt med tannpussen i denne perioden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...