Gjest Tanke Skrevet 31. juli 2000 Skrevet 31. juli 2000 Hadde det ikke vært lurt med et forum for mobbing? Hvis de ikke alle hører hjemme i dette forumet da.... Det er så mye spesi her - Håper noen der dette og tenker noe over det!! 0 Siter
Gjest Nils Havard Dahl Skrevet 31. juli 2000 Skrevet 31. juli 2000 Jeg synes ikke det er en god ide. Jeg tror ikke det er gunstig å dele opp i alt for mange "smale" forum. Tror det er bedre å ha forum som favner bredere. Hva om det på gravititet kommer krav om et eget forum for slimproppen? 0 Siter
Gjest Tanke Skrevet 31. juli 2000 Skrevet 31. juli 2000 Jeg synes ikke det er en god ide. Jeg tror ikke det er gunstig å dele opp i alt for mange "smale" forum. Tror det er bedre å ha forum som favner bredere. Hva om det på gravititet kommer krav om et eget forum for slimproppen? ok ok ...hehe Jeg ser hvor dumt det ser ut....ville bare lufte ideen --- Hehe - forum om slimproppen..... 0 Siter
Feline Skrevet 1. august 2000 Skrevet 1. august 2000 Er ikke mobbing en form for overgrep slik at det kan skrives om på overgrepsforumet? Hilsen fra http://www.doktoronline.no/homepage/feline/ 0 Siter
eam Skrevet 1. august 2000 Skrevet 1. august 2000 Jeg synes ikke det er en god ide. Jeg tror ikke det er gunstig å dele opp i alt for mange "smale" forum. Tror det er bedre å ha forum som favner bredere. Hva om det på gravititet kommer krav om et eget forum for slimproppen? Takk NHD for at det er plass til humor her 0 Siter
EvaStv Skrevet 29. januar 2005 Skrevet 29. januar 2005 ok ok ...hehe Jeg ser hvor dumt det ser ut....ville bare lufte ideen --- Hehe - forum om slimproppen..... jo da, mobbing er så pass spesielt og så pass alvorlig (mobbing er grunn til selvmord) at den bør ha egen forum. Helt klart ! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.