Gjest Lex Lea Skrevet 3. januar 2001 Skrevet 3. januar 2001 Jeg har noen måneder igjen av fødselspermisjonen min, men har nå fått mulighet til å jobbe noen kvelder nå og da, bare for å få en fot innenfor et firma og for å komme ut litt. Kan jeg tjene noe, eller blir det jeg tjener automatisk trukket fra fødselspengene? 0 Siter
Irene Grøneng Skrevet 3. januar 2001 Skrevet 3. januar 2001 Du skal oppgi arbeidstid til trygdekontoret, slik at inntekt går til fradrag i fødselspengene (prosentvis i forhold til arbeidstid). 0 Siter
Gjest Lex Lea Skrevet 3. januar 2001 Skrevet 3. januar 2001 Du skal oppgi arbeidstid til trygdekontoret, slik at inntekt går til fradrag i fødselspengene (prosentvis i forhold til arbeidstid). Det vil altså si at det ikke lønner seg å jobbe i det hele tatt, med mindre jeg jobber full tid og tjener mer enn jeg gjorde før? Bare lurer altså! 0 Siter
Irene Grøneng Skrevet 3. januar 2001 Skrevet 3. januar 2001 Det vil altså si at det ikke lønner seg å jobbe i det hele tatt, med mindre jeg jobber full tid og tjener mer enn jeg gjorde før? Bare lurer altså! Jo, hvis du har 80% fødselspenger vil det lønne seg å arbeid siden det regnes i forhold til arbeidstid. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.