Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Pathos

Du må først utdanne deg til vanlig homeopat. I Norge kan du gjøre det på Norsk Akademi for Naturmedisin (NAN) eller Skandinavisk Institutt for Klassisk Homeopati (SIKH).

Begge studiene er deltid, og uten studiefinansiering.

På NAN følges medisin og naturmedisin hele studiet, på SIKH går du først på Encephalon (medisin grunnfag), for så å konsentrer deg om homeopati.

Det har vært snakk om å lage en videreutdanning for de som ønsker å arbeide med dyr. Jeg vet ikke om den er kommet i gang ennå.

Men prinsippene er de samme, så de fleste homeopater som har litt kjennskap til dyr, og som leser litt ved siden av kan klare å behandle dyr.

Jeg vet at Homeopat Lill Granrud i Oslo arbeider 1 dag i uken eller noe slikt på Groruddalen Dyreklinikk. Denne ligger på Stovner i Oslo. Du kan jo forsøke å få tak i henne. Hun er kjempeflink!!!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/14079-dyrehomeopat/#findComment-67738
Del på andre sider

Gjest Stig Bruset, Allmenpraktiserende Lege

Hei motisaz.

Jeg synes du skal kontakte Lill Granrud som er Homøopat NAN og har arbeidet lenge ved Groruddalen dyreklinikk. Hun er spesielt interessert i behandling av dyr og underviser ved Norsk Akademi for Naturmedisin tel 22 495150.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/14079-dyrehomeopat/#findComment-68575
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...