Gå til innhold

CLA

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Klarer du å slå av caps-lock og heller skrive med vanlige bokstaver?

Du skjønner, å skrive med bare store bokstaver = å skrike, når du skriver på nettet.

Og såvidt meg bekjent har ikke CLA noen bivirkninger, annet enn at man blir blakk. For noen har det en virkning, men for de fleste er det penger rett ut av vinduet.

Fornøyd nå?

Hvis ikke kan du forsøke å stille spørsmålet på Idrettsforum. Temaet har vel også vært oppe et utall av ganger tidligere, så om du forsøker å søke her på doktor online finner du nok mye å lese på.. (Søk-knapp oppe i det røde feltet).

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/141222-cla/#findComment-886827
Del på andre sider

Klarer du å slå av caps-lock og heller skrive med vanlige bokstaver?

Du skjønner, å skrive med bare store bokstaver = å skrike, når du skriver på nettet.

Og såvidt meg bekjent har ikke CLA noen bivirkninger, annet enn at man blir blakk. For noen har det en virkning, men for de fleste er det penger rett ut av vinduet.

Fornøyd nå?

Hvis ikke kan du forsøke å stille spørsmålet på Idrettsforum. Temaet har vel også vært oppe et utall av ganger tidligere, så om du forsøker å søke her på doktor online finner du nok mye å lese på.. (Søk-knapp oppe i det røde feltet).

Da jeg gikk på CLA gikk jeg ned ganske mye, men ikke bare pga de... (man må trene osv)

Dessuten må du ikke gå på det tilbudene om gratis prøver, fordi de tablettene innholder KUN soyaolje (kjenner en som jobber i lab og har skjekket)

Men jeg gjikk heller ikke opp etter at jeg sluttet....

Ble så hard i magen!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/141222-cla/#findComment-890012
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...