Gjest tåa Skrevet 3. januar 2001 Del Skrevet 3. januar 2001 Hei Stig. Takk for svar angående hektetokter og Soyalife for kvinner.Du hadde et annet produkt fra Tyskland og Sverige. Går det an å skrive etter eller er det forbudt? For å komme opp i 30-60gram soya pr.dag hvordan og hva kan en lage av mel evt.melk eller disse soyalife kapslene ?Det står 4 kapsler hver dag på boksen ,men det blir vel alt for lite når en bør ha 30-60 g pr.dag?Så nå lurer jeg på om jeg har kjøpt katten i sekken som vi sier? Andre ting som kan hjelpe utenom dette ?? Har oppi 10 -12 kav pr.natt så det blir lite søvn + flere i løpet av dagen/kvelden i tillegg. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/14177-bestilling-av-alternativ-medisiner-fra-naboland/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stig Bruset, Allmenpraktiserende Lege Skrevet 5. januar 2001 Del Skrevet 5. januar 2001 Kjære tåa. Såvidt jeg vet kan du i følge EØS avtalen importere til eget bruk for 3 mnd produkter som er i lovlig salg i et EU land. Det skulle derfor være mulig å importere dette fra en helsekost-butikk eller apotek Sverige. Når det gjelder soya er det to stoffer "genistein" og "daidzein" som er de mest virksomme komponentene. Disse virker som såkalte fytoøstrogener og mildner sannsynligvis plagene. En italiensk studie over 12 uker viste blant annet en reduksjon i hetetokter med 45% hos kvinner som inntok 60 gram isolert soyaprotein. Av soyamel kan du lage brød, jevninger og supper og spe ut kjøttvarer. Soyamelk kan erstatte bruken av vanlig melk i matlagingen. Du kan også kjøpe kjøtterstatninger av soya, men prøv å få tak i soya som ikke er genmodifisert. Personlig mener jeg at sikkerheten ved genmodifiserte matvarer ikke er tilstrekkelig kartlagt mht langtidsvirkninger. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/14177-bestilling-av-alternativ-medisiner-fra-naboland/#findComment-68580 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest IryI Skrevet 6. januar 2001 Del Skrevet 6. januar 2001 Kjære tåa. Såvidt jeg vet kan du i følge EØS avtalen importere til eget bruk for 3 mnd produkter som er i lovlig salg i et EU land. Det skulle derfor være mulig å importere dette fra en helsekost-butikk eller apotek Sverige. Når det gjelder soya er det to stoffer "genistein" og "daidzein" som er de mest virksomme komponentene. Disse virker som såkalte fytoøstrogener og mildner sannsynligvis plagene. En italiensk studie over 12 uker viste blant annet en reduksjon i hetetokter med 45% hos kvinner som inntok 60 gram isolert soyaprotein. Av soyamel kan du lage brød, jevninger og supper og spe ut kjøttvarer. Soyamelk kan erstatte bruken av vanlig melk i matlagingen. Du kan også kjøpe kjøtterstatninger av soya, men prøv å få tak i soya som ikke er genmodifisert. Personlig mener jeg at sikkerheten ved genmodifiserte matvarer ikke er tilstrekkelig kartlagt mht langtidsvirkninger. -90% av tilgjengelige soyaprodukter er genmodifisert...-All soya fra USA er genmodifisert!-Også om den er merket økologisk...-trist..... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/14177-bestilling-av-alternativ-medisiner-fra-naboland/#findComment-68938 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.