Gå til innhold

Candida-noen med erfaring?

Anbefalte innlegg

Gjest muffen2

Heisann!

Min lege mener etter en lang tid med infeksjoner og postviralt trøtthetssyndrom at jeg har candida. Jeg har nå fått resept på Ultra Clear Sustain og Diflucan... Må oxo gå på gjær- og sukkerfri diett. Dette er jo helt nytt for meg.

Noen som kan hjelpe meg, gi meg noen tips, dele erfaringer? Er det noen bivirkninger av medisinen? Blir man 100% frisk igjen?

Hva er symptomene på candida? Jeg har ikke hatt noe problemer med fordøyelsen. det eneste er at jeg har fått gjentatte soppinfeksjoner i underlivet og at jeg har et belegg på tunga. og i tillegg da at immunforsvaret mitt har vært nedsatt og at jeg etter hvert fikk trøtthetssyndrom...

Håper på svar!!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/142129-candida-noen-med-erfaring/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...