Gjest fotograf Skrevet 31. mars 2004 Skrevet 31. mars 2004 Kan en som er fargeblind ta utdanning som fotograf? Personen har stor lidenskap for fotografering, men er dessverre fargeblind. Er det helt utenkelig? 0 Siter
Gjest malun Skrevet 31. mars 2004 Skrevet 31. mars 2004 Det kommer vel an på hvordan vedkommende skal jobbe senere. H*n vil jo feks ha problemer med fargekorrigering av bildene i etterkant. Men å ta dem, bør vel ikke være noe problem. 0 Siter
Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik) Skrevet 31. mars 2004 Skrevet 31. mars 2004 Det kommer vel an på hvordan vedkommende skal jobbe senere. H*n vil jo feks ha problemer med fargekorrigering av bildene i etterkant. Men å ta dem, bør vel ikke være noe problem. sort/hvitt foto er det største som fins i kunstnerisk foto! Også enklere å holde på med på lab'en! Lykke til - kanskje du blir berømt :-) 0 Siter
Gjest zakkoo Skrevet 23. januar 2007 Skrevet 23. januar 2007 Hei! Er denne personen deg? I så fall er jeg interessert i åssen det har gått! Høres ut som en spennende utfordring heller enn et problem. Jeg vet at mange flinke webdesignere er fargeblinde, så hvorfor ikke også en fotograf? Selv er jeg rød-grønn fargeblind og tar designutdanning. 0 Siter
Gjest fotograf Skrevet 2. februar 2007 Skrevet 2. februar 2007 Hei! Er denne personen deg? I så fall er jeg interessert i åssen det har gått! Høres ut som en spennende utfordring heller enn et problem. Jeg vet at mange flinke webdesignere er fargeblinde, så hvorfor ikke også en fotograf? Selv er jeg rød-grønn fargeblind og tar designutdanning. Nei, det er ikke meg. Var en annen som jeg vet om som har det problemet. Omgås ikke lenger med den personen så jeg vet ikke noe mer. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.