Gå til innhold

Leger i Oslo som er åpne for alternativer?

Anbefalte innlegg

Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik)

Noen som kjenner en lege i Oslo som er åpen for at leger ikke har all innsikt, men at det finnes ukjente mekanismer som spiller inn på helsen vår?

Eller som er opptatt av psykosomatiske faktorer i utviklingen av fysiske sykdommer?

Takknmelig for svar. Hvis du ikke vil oppgi navnet på legen her, kan vi kanskje ta det på mail?

Fortsetter under...

Dr. Roald Strand på Kilden Helse er åpen for svært mye. Han jobbet på Balderklinikken før.

Dr. Anna Kathrine Ljøgodt og Dr. Berndt Rognlien på Balderklinikken er også åpne for mye. Men det er laaaaaang ventetid. Dessuten tror jeg Berndt bare tar i mot kreftpasienter.

Dr. Stig Bruset (som svarer på alternativforum her) holder til i Lier. Han er fastlege. Det er ikke de andre (så vidt jeg vet).

Dr. Leif Ims på Arena MEdisinske Senter er også homeopat.

Det var de jeg kom på nå i farten.

Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik)

Dr. Roald Strand på Kilden Helse er åpen for svært mye. Han jobbet på Balderklinikken før.

Dr. Anna Kathrine Ljøgodt og Dr. Berndt Rognlien på Balderklinikken er også åpne for mye. Men det er laaaaaang ventetid. Dessuten tror jeg Berndt bare tar i mot kreftpasienter.

Dr. Stig Bruset (som svarer på alternativforum her) holder til i Lier. Han er fastlege. Det er ikke de andre (så vidt jeg vet).

Dr. Leif Ims på Arena MEdisinske Senter er også homeopat.

Det var de jeg kom på nå i farten.

Tusen takk -- vet du noe om Ninni B. de Besche, som jobber samme sted som R. Strand? Hvem er lettest å snakke med tror du, hvis du har snakket med dem?

Tusen takk -- vet du noe om Ninni B. de Besche, som jobber samme sted som R. Strand? Hvem er lettest å snakke med tror du, hvis du har snakket med dem?

Jeg kjenner ikke Ninni de Besche. Men jeg kjenner Roald Strand. Han synes jeg er veldig koselig, og absolutt til å snakke med.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...