Gå til innhold

Kvinner som kler seg utfordrende

Anbefalte innlegg

Gjest spille på kropp
Skrevet

Har lurt litt på dette. Er dette et uttrykk for selvtillit over egen kropp eller er det bare et skrik om oppmerksomhet fra det motsatte kjønn?

• Svar 50
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• laguna1365380434

9

• serendipity

4

• Dorthe

2

• cecily

2

serendipity
Skrevet

Begge deler. Uten at jeg ser noe galt i det.

Ørkenvandreren
Skrevet

Litt av begge deler, men mest det siste vil jeg tro.

Gjest spille på kropp
Skrevet

Grunnen til at jeg spør er at jeg har syntes litt synd på kvinner som har måttet by fram kroppen sin på denne måten for å få oppmerksomhet. Jeg har på en måte sett på det som et uttrykk for dårlig selvtillit, men det trenger det ikke være, kanskje tvert imot eller hva synes dere? Jeg er kvinne selv og kan kle meg litt utforende i de rette anledningene, men utover dette føler jeg at det kan bli feil og horete. Hvor går grensen før det virker horete? Hvordan se mannfolk på dette? Hvis dere ser en dame som har kledd seg veldig utforendre - tenker dere at hun er villig da eller synes dere hun bare er sexy?

Gjest malun
Skrevet

Grunnen til at jeg spør er at jeg har syntes litt synd på kvinner som har måttet by fram kroppen sin på denne måten for å få oppmerksomhet. Jeg har på en måte sett på det som et uttrykk for dårlig selvtillit, men det trenger det ikke være, kanskje tvert imot eller hva synes dere? Jeg er kvinne selv og kan kle meg litt utforende i de rette anledningene, men utover dette føler jeg at det kan bli feil og horete. Hvor går grensen før det virker horete? Hvordan se mannfolk på dette? Hvis dere ser en dame som har kledd seg veldig utforendre - tenker dere at hun er villig da eller synes dere hun bare er sexy?

Jeg lurer litt på hva du mener med utfordrende. Blir litt vanskelig å svare uten at den definisjonen er der.

Gjest spille på kropp
Skrevet

Jeg lurer litt på hva du mener med utfordrende. Blir litt vanskelig å svare uten at den definisjonen er der.

Dype utringninger og korte skjørt.

serendipity
Skrevet

Vel.. for mye av det gode er latterlig. Men jeg syntes det er flott med damer som kler seg litt utfordende. Og ser overhodet iKKE på det som de har dårlig selvtillitt heller stikk motsatt. Jeg føler at de som sitter å kritiserer disse "horene" er de som sliter mest med selvtillitten :-)

Selv kler jeg meg sånn passe utfordrende i de rett anlednigene. Men nå er ikke kroppen min den flotteste lenger heller, desverre.

serendipity
Skrevet

Dype utringninger og korte skjørt.

Det sammen er ofte FOR mye for meg. Om jeg har kort skjørt har jeg alltid strømpebukse og støvlettter OG pologener. Her jeg dyp utringning sverger jeg til vide bukser.

Gjest soldier
Skrevet

Begge deler. Uten at jeg ser noe galt i det.

Sier man ikke da automatisk at ens sjarm og intelligens ikke strekker til??

serendipity
Skrevet

Sier man ikke da automatisk at ens sjarm og intelligens ikke strekker til??

Det er det teiteste jeg har hørt. Man kan da være både intelligent, sjarmerende og søt OG tillegg har en flott kropp man ikke har noe imot å vise frem. Hallo"!!! Våkn opp....

Skrevet

Det er nok et endelig bevis på at alle damer er horer. Tror nå jeg.

Gjest mor i juni
Skrevet

Men dere vil ha oss likevel..? ;-)

Eller er du homo?

Gjest spille på kropp
Skrevet

he he

Skrevet

Men dere vil ha oss likevel..? ;-)

Eller er du homo?

Helt klart. At vi vil ha dere, altså :)

Gjest puddingen
Skrevet

Så en ung, svært flott jente i utfordrende klær på en klesbutikk lørdag.Dvs dyp utringning. Hun liker sikkert å få blikkene vendt mot seg. Og å vise fram deler av kroppen som er så flotte, må da være lov?

Jeg tror denne jenta hadde både god selvtillit og god selvfølelse.

Så foresten en litt"eldre dame (35-40) på en annen butikk som viste like mye, men med en helt annen klesstil.

Tror det har med moten i år å gjøre...

Hadde også vist frem dersom jeg hadde hatt like pen kropp, tror jeg.

Gjest soldier
Skrevet

Det er det teiteste jeg har hørt. Man kan da være både intelligent, sjarmerende og søt OG tillegg har en flott kropp man ikke har noe imot å vise frem. Hallo"!!! Våkn opp....

En mann har aldri behov for å "markedsføre" noe annet enn den smule sjarm, intelligens og humor han har, derfor syns jeg det er å nedverdige og undervurdere seg selv, å drive med kroppseksponering.

Skrevet

Snertent svar du...

dust !

Skrevet

En mann har aldri behov for å "markedsføre" noe annet enn den smule sjarm, intelligens og humor han har, derfor syns jeg det er å nedverdige og undervurdere seg selv, å drive med kroppseksponering.

Så om man er smart og sjarmerende og i tillegg tilfeldigvis har en ok kropp, så må man pakke inn kroppen for å bli tatt seriøst? Dummeste jeg har hørt. Så lenge det ikke tipper over mot vulgært, ser jeg ingen grunn til at kvinner ikke kan kle seg utfordrende.

Gjest Rusle
Skrevet

En jente er neppe misfornøyd med kroppen sin hvis hun går utfordrende kledd. Og det er nok også for å tiltrekke seg oppmerksomhet.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...