Gå til innhold

Kvinner som kler seg utfordrende

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva som er utfordrende er vel et definisjonsspørsmål. Jeg synes at adferden har vel så mye å si som klærne.

• Svar 50
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• laguna1365380434

9

• serendipity

4

• Dorthe

2

• cecily

2

laguna1365380434
Skrevet

Grunnen til at jeg spør er at jeg har syntes litt synd på kvinner som har måttet by fram kroppen sin på denne måten for å få oppmerksomhet. Jeg har på en måte sett på det som et uttrykk for dårlig selvtillit, men det trenger det ikke være, kanskje tvert imot eller hva synes dere? Jeg er kvinne selv og kan kle meg litt utforende i de rette anledningene, men utover dette føler jeg at det kan bli feil og horete. Hvor går grensen før det virker horete? Hvordan se mannfolk på dette? Hvis dere ser en dame som har kledd seg veldig utforendre - tenker dere at hun er villig da eller synes dere hun bare er sexy?

Jeg tror det er de damene som bruker energi på å betegne andre damers antrekk som "horete" som sliter, ikke damene med nevnte antrekk.

laguna1365380434
Skrevet

Begge deler vel..;)

Jeg kler meg sikkert "utfordrende". Jeg synes jeg har snerten kropp, og jeg blir fornøyd når jeg merker at andre også synes det;)

laguna1365380434
Skrevet

Sier man ikke da automatisk at ens sjarm og intelligens ikke strekker til??

Nei. Selvsagt ikke.

Det er ingen automatikk i at damer som kler seg konservativt har sjel og personlighet, og i at damer som har bra kropp og viser den frem ikke har det.

For noe forbanna sludder.

laguna1365380434
Skrevet

En mann har aldri behov for å "markedsføre" noe annet enn den smule sjarm, intelligens og humor han har, derfor syns jeg det er å nedverdige og undervurdere seg selv, å drive med kroppseksponering.

Så pene menn er aldri sjarmerende og inteligente?

Hvilken komplett latterlig utalelse!

Og - selvom kvinner tradisjonelt sett har spjåket seg mer sånn rent kroppslig, kom ikke og fortell meg at menn ikke er forfengelige - det kom/kommer dog til utrykk på litt andre måter.

Mange biler har f.eks fungert primært som penisforlengere;)

Gjest Big Mac
Skrevet

Det er iallefall forskjell på å kle seg sexy og å kle seg utfordrende!

Gjest soldier
Skrevet

Så pene menn er aldri sjarmerende og inteligente?

Hvilken komplett latterlig utalelse!

Og - selvom kvinner tradisjonelt sett har spjåket seg mer sånn rent kroppslig, kom ikke og fortell meg at menn ikke er forfengelige - det kom/kommer dog til utrykk på litt andre måter.

Mange biler har f.eks fungert primært som penisforlengere;)

Vi trenger ihvertfall ikke drive med kroppseksponering, vår personlighet rekker langt.

Dere kvinner tror ikke på deres egen personlighet.

laguna1365380434
Skrevet

Vi trenger ihvertfall ikke drive med kroppseksponering, vår personlighet rekker langt.

Dere kvinner tror ikke på deres egen personlighet.

Ta og gå deg bort du da, din sopp..!

Jeg har faktisk ikke lyst til å vrøvle mer med deg, du er jo komplett idiot.

Skrevet

Begge deler. Og så lenge det er utfordrende/sexy, og ikke vulgært, er det vel bare greit, det, vel?

Forøvrig er jeg ikke enig i at det er usikkerhet og liten selvtillit som ligger bak. Heller omvendt.

Er en fornøyd med kroppen sin, og har lyst på litt oppmerksomhet, kler en seg i mer sexy klær. Hva er galt i det, da?

Syns du det er bedre om en gjemmer bort kroppen i store, uformelige gensere og joggebukser?

;)

Gjest malun
Skrevet

Jeg tror det er de damene som bruker energi på å betegne andre damers antrekk som "horete" som sliter, ikke damene med nevnte antrekk.

Veldig godt poeng! ;oD

Gjest malun
Skrevet

Dype utringninger og korte skjørt.

Tja - jeg har ofte relativt dype utringninger, og det er rett og slett fordi puppene er noe av det fineste på meg - og derfor vil jeg fremheve dem.

Korte skjørt bruker jeg ikke, fordi jeg ikke synes bena er så fine.

Så i den grad jeg kler meg utfordrende (men det kvalifiserer kanskje ikke), er det for å vise frem det jeg liker ved meg selv.

Skrevet

Tja - jeg har ofte relativt dype utringninger, og det er rett og slett fordi puppene er noe av det fineste på meg - og derfor vil jeg fremheve dem.

Korte skjørt bruker jeg ikke, fordi jeg ikke synes bena er så fine.

Så i den grad jeg kler meg utfordrende (men det kvalifiserer kanskje ikke), er det for å vise frem det jeg liker ved meg selv.

å huff a meg da!

vise frem puppene sine, fysj og fysj.

har ikke så store pupper jeg..... skulle gjerne viftet litt mer med dem, men de hadde neppe fått så stor svingradius c",)

Gjest malun
Skrevet

å huff a meg da!

vise frem puppene sine, fysj og fysj.

har ikke så store pupper jeg..... skulle gjerne viftet litt mer med dem, men de hadde neppe fått så stor svingradius c",)

Hehe, mine er så store at jeg fort kan svimeslå meg selv med dem om jeg hopper for mye. ;o)

Skrevet

Hehe, mine er så store at jeg fort kan svimeslå meg selv med dem om jeg hopper for mye. ;o)

da er ikke ballett tingen for deg, med andre ord...

c",)

Gjest malun
Skrevet

da er ikke ballett tingen for deg, med andre ord...

c",)

Det er mange grunner til at ballett ikke er tingen for meg! :oD

Nei, jeg har nok mer styrke enn ynde.

Skrevet

Hva som er utfordrende er vel et definisjonsspørsmål. Jeg synes at adferden har vel så mye å si som klærne.

Skulle akkurat til å skrive noe av det samme damedame :-)

Oppfører man seg med stil, så kan man iføre seg det meste.

For de som er fjollete og innpåslitne - har klesvalget svært lite å si. (Gjelder begge kjønn). Komplett uspiselig.

Gjest soldier
Skrevet

Ta og gå deg bort du da, din sopp..!

Jeg har faktisk ikke lyst til å vrøvle mer med deg, du er jo komplett idiot.

Syns jeg kan ane en viss mangel på argumenter her. Da er det i det minste fint å kunne plukke fram en bråte skjellsord.

Gjest Pricilla
Skrevet

Ingen av delene vil jeg si... Skal jeg på byn eller fest liker jeg å se ut som jeg skal på fest, ikke på jobb.. Er vel deilig å føle seg sexy en gang i blant vel?

Jeg vil vel ikke si jeg kler meg så veldig utfordrende, ikke kort-kort skjørt, og kjempeutrigninger, men sexy..

Gjest spille på kropp
Skrevet

Det er jo en lettvint måte å få oppmerksomhet på. Det er vel derfor man betegner det som horete. Det er visstnok forskjell på hva som er horete og hva som bare er lekkert.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...