Gjest strandhai Skrevet 6. april 2004 Skrevet 6. april 2004 Hvordan skal man paa en hopefilgst mulig maate fortelle noen at de burde kjoepe seg nye sko fordi det ene paret han har....STINKER!!! 0 Siter
Gjest selje Skrevet 6. april 2004 Skrevet 6. april 2004 "Your shoes stink, but you don't, daaaarling. What apbout a new pair?" 0 Siter
Gjest Daisy Skrevet 6. april 2004 Skrevet 6. april 2004 He, he. Har i grunn aldri prøvd å si det på en høflig måte... tror jeg ville bare sagt det rett ut. Og lagt til et "ikke stygt ment..." 0 Siter
skorpionfisken Skrevet 6. april 2004 Skrevet 6. april 2004 Oiiii sier du også mister du noe oppi dem som garantert gjør dem ubrukelige... melk? surmelk? rømme? eddik? parfyme? lim? maling? ? ? Finn på noe du... 0 Siter
damedame Skrevet 6. april 2004 Skrevet 6. april 2004 Om det ikke var for at du er i junaiten så skulle jeg rådet deg til å si det rett ut. Har ingen tips til hvordan si slikt høflig Nei, si det rett ut - og løp før du får en på tygga! 0 Siter
Gjest Daisy Skrevet 6. april 2004 Skrevet 6. april 2004 Om det ikke var for at du er i junaiten så skulle jeg rådet deg til å si det rett ut. Har ingen tips til hvordan si slikt høflig Nei, si det rett ut - og løp før du får en på tygga! Oj, det tenkte jeg ikke på. Kanskje det er en amerikaner, ja. Husk å si "please". Eller var det England? *fnis* 0 Siter
damedame Skrevet 6. april 2004 Skrevet 6. april 2004 Oj, det tenkte jeg ikke på. Kanskje det er en amerikaner, ja. Husk å si "please". Eller var det England? *fnis* Så han skal si: "Your shoes smells like rotten buffaloes. By some new. Please."? hehe, vel, da tror jeg iallefall han må løpe! 0 Siter
Dorthe Skrevet 6. april 2004 Skrevet 6. april 2004 Sett skoa til lufting i vindu eller på verandaen. Eller vask dem hvis det er mulig. Håper forøvrig at du har en fin tur ) 0 Siter
Gjest Daisy Skrevet 6. april 2004 Skrevet 6. april 2004 Så han skal si: "Your shoes smells like rotten buffaloes. By some new. Please."? hehe, vel, da tror jeg iallefall han må løpe! He, he, kanskje ikke... 0 Siter
Gjest strandhai Skrevet 6. april 2004 Skrevet 6. april 2004 Sett skoa til lufting i vindu eller på verandaen. Eller vask dem hvis det er mulig. Håper forøvrig at du har en fin tur ) Takk!:-) Helt upaaklagelig! Masse superkjekke collegegutter!!;-) Tror jeg dropper det med skoa... 0 Siter
Dorthe Skrevet 6. april 2004 Skrevet 6. april 2004 Takk!:-) Helt upaaklagelig! Masse superkjekke collegegutter!!;-) Tror jeg dropper det med skoa... WOW ) Kos deg nå og vær forsiktig *vifter litt med pekefingeren, advarende* 0 Siter
Gjest strandhai Skrevet 6. april 2004 Skrevet 6. april 2004 Oj, det tenkte jeg ikke på. Kanskje det er en amerikaner, ja. Husk å si "please". Eller var det England? *fnis* Det stemmer. Her bruker man ikke "please". Man bare tar det man vil ha, og gir faen i hva andre mener om det... 0 Siter
Gjest strandhai Skrevet 8. april 2004 Skrevet 8. april 2004 WOW ) Kos deg nå og vær forsiktig *vifter litt med pekefingeren, advarende* hihi...;-) greit da....nettmamma!:-) 0 Siter
Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik) Skrevet 11. april 2004 Skrevet 11. april 2004 kjøp deo-spray for sko, srpay dem fulle, sett dem ut til lufting, og fortell ham hvor snill du har vært :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.