Gå til innhold

Husredd!

Anbefalte innlegg

laguna1365380434
Skrevet

Bo alene en stund. Det hjelper :)

Neida, men det var det som kurerte meg. Jeg var forferdelig husredd før.

Det der er pussig. Jeg har også bodd alene (ikke lenge av gangen,men dog allikevel). Da er jeg ALDRI husredd.

Men om samboeren tar seg en svipp nå... Da er jeg skvetten da! :-I

Skrevet

Takker!:-)

Det går fint igjen nå, jeg har skravlet her, ringt en kompis, klødd katten bak øret( han oppfører seg normalt igjen, han er ferdig med å skremme vettet av meg nå..;))

Dessuten har jeg drukket et glass rødvin, og jeg mannet meg opp og sjekket soverom og mørke kroker.. Det virket spøkelses fritt.:)

Se der ja!

Og så kan du også ta deg en blås, helst uten å nevne det på DOL... ;-)

Katter er til tider noe herk, har ennå ikke tilgitt min at han drepte årets første sommerfugl i går... Jævla drapsmaskin! *mumle*

laguna1365380434
Skrevet

Se der ja!

Og så kan du også ta deg en blås, helst uten å nevne det på DOL... ;-)

Katter er til tider noe herk, har ennå ikke tilgitt min at han drepte årets første sommerfugl i går... Jævla drapsmaskin! *mumle*

Nei blåsen har jeg vel sagt det jeg har behov for å si om her nå.. I hvertfall for en stund fremover;)

Katter kan være noe herk,ja. Min pisset i stykker Pondusbunken min, som jeg hadde vært skjødesløs nok til legge på badegulvet, forleden.. Vi var veldig uvenner en stund da..:-/

Men når han ikke skjender tegneserier eller skremmer vettet av meg er han stortsett en kjernepus!:-)

Skrevet

Bo alene en stund. Det hjelper :)

Neida, men det var det som kurerte meg. Jeg var forferdelig husredd før.

Bor du alene fortsatt?:-)

Skrevet

Du bor ikke på en gammel indianergravplass, da? Eller har noen dødd i leiligheten, kanskje?

Skrevet

Nei blåsen har jeg vel sagt det jeg har behov for å si om her nå.. I hvertfall for en stund fremover;)

Katter kan være noe herk,ja. Min pisset i stykker Pondusbunken min, som jeg hadde vært skjødesløs nok til legge på badegulvet, forleden.. Vi var veldig uvenner en stund da..:-/

Men når han ikke skjender tegneserier eller skremmer vettet av meg er han stortsett en kjernepus!:-)

Katter er kule.

Men når det kommer til nedpissing av Pondus eller sommerfugldrap, da er det nummeret før grisebank.

Skrevet

Bor du alene fortsatt?:-)

Jeg gjør det. Vil ikke ha det annerledes :)

Skrevet

Jeg gjør det. Vil ikke ha det annerledes :)

Neimen dæggen eller noe som det! *s*

Gjest musikeren
Skrevet

Jeg trur at det finnes gode og dårlige vibrasjoner i hus, avhengig av hva som har skjedd der før. Noen hus eller rom gir meg automatisk the creeps, mens andre har en god og trygg atmosfære. Så når du kjenner deg husredd, så har det nok noe med at det ikke har vært noe hyggelig i huset der. Kanskje lemlestelse og mord. Sånn er det bare.

Skrevet

Jeg trur at det finnes gode og dårlige vibrasjoner i hus, avhengig av hva som har skjedd der før. Noen hus eller rom gir meg automatisk the creeps, mens andre har en god og trygg atmosfære. Så når du kjenner deg husredd, så har det nok noe med at det ikke har vært noe hyggelig i huset der. Kanskje lemlestelse og mord. Sånn er det bare.

hehe, interesant teori :-)

mvh

laguna1365380434
Skrevet

Jeg tror også på slikt, faktisk.. Jeg mener å oppdage om et hus har dårlige vibber med engang..(eller vibber i det hele tatt. Noen hus har fin stemning, noen har dårlig, men langt de fleste er nøytrale.)

Barndomshjemmet mitt er f.eks mye over 100 år gammelt, og har gode vibber,men det er ikke tvil om at det "spøker" der. Alle som besøker kan med usvikelig presisjon peke ut rommene med overnaturlige vibber..

Leiligheten min er nøytral, men jeg kan bli husredd der allikevel. Akkurat det skriver jeg i grunn på tåpelighetskontoen, ikke på de eventuelle spøkelsene;)

Særlig når jeg kommer til sans og samling igjen, og ikke er på vei ut døren uten sko og veske..;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...