Gå til innhold

så jævli kjedelig......

Anbefalte innlegg

Gjest uusj....
Skrevet

så jævli kjip påsken egentlig er!!!!!! :-/

Skrevet

I hvert fall så lenge det aldri blir skikkelig fint vær. Jeg har lyst å gå på utekafe på Løkka, jeg. Her er alt åpent tror jeg, det var i hvert fall det i går.

Gjest Rusle
Skrevet

Med sterk vind, surt og kaldt er påsken nesten drepen. Maten og godtene er lyspunktet ;-)

Skrevet

Nå må du huske på at det er langfredag i dag, så denne dagen SKAL være lang og kjip. Den var det for Jesus, så vi må kjede oss litt vi og.

Skrevet

Hvor var den påskesiden igjen...

Skrevet

Denne du mener?

http://www.paaske.no

Njaaa... tror ikke det var den... sto noe om hva dagene i påsken betyr...

Altså så har jeg liksom glemt barnetroen og hele påske greia... husker ikke hvilken dag jesus gikk opp golgata eller hva den nå het!!!

Å siden jeg da er tante og fadder, får jeg noen spm av og til som gjelder kristendommen som jeg ikke husker... eheee...

Gjest what the...
Skrevet

Njaaa... tror ikke det var den... sto noe om hva dagene i påsken betyr...

Altså så har jeg liksom glemt barnetroen og hele påske greia... husker ikke hvilken dag jesus gikk opp golgata eller hva den nå het!!!

Å siden jeg da er tante og fadder, får jeg noen spm av og til som gjelder kristendommen som jeg ikke husker... eheee...

Da var det vel denne da?

http://www.schulze.no/paske/pasken.htm

Gjest what the...
Skrevet

:) jaa det var det! Takker:)

Fint å kunne hjelpe:o)

Skrevet

Fint å kunne hjelpe:o)

du har gjort meg til en bedre tante :)

Gjest Leel@
Skrevet

Nå må du huske på at det er langfredag i dag, så denne dagen SKAL være lang og kjip. Den var det for Jesus, så vi må kjede oss litt vi og.

Sant nok, du tenker nå på alt du, Åsemor!

:)

Gjest what the...
Skrevet

Kan ikke skjønne at det var kjedsomhet han led av;o)

Gjest strandhai
Skrevet

Faar ikke no mer morro enn du lager selv!:-)

Det maa da vaere noe bedre aa gjoere enn aa sitte her og klage?

Gjest uusj....
Skrevet

Men i alle dager, er du helt tiltaksløs?

Ja :(

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...