Gå til innhold

blekemiddel+hvite greier på tennene


Gjest meg

Anbefalte innlegg

hvilke blekemiddel,som man får kjøpt i vanlige butikker eller på apotek eller hvertfall ikke hos tannlege,kan dere anbefale?må ikke vere så dyre!og så må de vere "tannvennlige",noen å anbefale?og hvor får man kjøpt dem?`de må virke!

jeg har noe hvite greier,nesten små klumper,på de to fremste tennene.tennene mine er naturlig gule,ikke sånn helt gule,men ikke hvite heller,og det ser helt rart ut med de hvite flekkene der.jeg vet ikke hva det er.hvrofor er det der?hva kan jeg gjøre med det?kan jeg få hvitere tenner med blekemidel,slik at dette vil synes mindre?er det detet som kalles tannsten?jeg vil ha det bort!!det ser nesten ut som jeg har prøvd å skaråe tennene hvite der fremme...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...