Gjest Rusle Skrevet 10. april 2004 Skrevet 10. april 2004 http://www.aftenposten.no/nyheter/iriks/article770237.ece 0 Siter
Gjest Rusle Skrevet 10. april 2004 Skrevet 10. april 2004 Den hjalp ) Kjøpte en gulvvifte i fjor. Den gjorde susen. Bare så håret sto vannrett ) 0 Siter
Rubia Skrevet 10. april 2004 Skrevet 10. april 2004 Håper de har rett da Det må gjerne fortsette til laaangt ut i september også... 0 Siter
Dorthe Skrevet 10. april 2004 Skrevet 10. april 2004 Kjøpte en gulvvifte i fjor. Den gjorde susen. Bare så håret sto vannrett ) Det hadde jeg også før. Det er deilig. Men nå har jeg gjennomgående leilighet med veranda på begge sider så jeg håper det blir en liten storm når jeg åpner begge dørene ) 0 Siter
Gjest what the... Skrevet 10. april 2004 Skrevet 10. april 2004 Nå spørs det jo hvor varmt det blir da.Temperaturer på over 28 grader,synes jeg er for mye. Og så må de nord for trøndelag belage seg på masse regn. Kommer vel masse i trøndelag også da.Pleier å være sånn. Og tordenværet som kommer etter er IKKE morsomt:o( Forferdelig negativ i dag:o( 0 Siter
mAd Skrevet 10. april 2004 Skrevet 10. april 2004 Tsk tsk, og for ei uke siden lova de oss en KNALLPÅSKE! *ser ut på snøføyken*... 0 Siter
Gjest Rusle Skrevet 10. april 2004 Skrevet 10. april 2004 Nå spørs det jo hvor varmt det blir da.Temperaturer på over 28 grader,synes jeg er for mye. Og så må de nord for trøndelag belage seg på masse regn. Kommer vel masse i trøndelag også da.Pleier å være sånn. Og tordenværet som kommer etter er IKKE morsomt:o( Forferdelig negativ i dag:o( Synes sommer-været her i trøndelag har vært bra de siste årene ;-) Men det kan ble for mye for en stakkars nordboer. 0 Siter
Gjest dimi Skrevet 10. april 2004 Skrevet 10. april 2004 Synes sommer-været her i trøndelag har vært bra de siste årene ;-) Men det kan ble for mye for en stakkars nordboer. Ja, jeg har vært gravid i et par av de siste somrene - husker varmen som en hetebølge 0 Siter
Soria Skrevet 10. april 2004 Skrevet 10. april 2004 Mer nedbør enn normalt. Ikke oppløftende det Ikke er været bra nå heller. Her er vinteren tilbake. 0 Siter
Gjest mor i juni Skrevet 11. april 2004 Skrevet 11. april 2004 Ja, jeg har vært gravid i et par av de siste somrene - husker varmen som en hetebølge Ikke sant.. Så jeg tenker - å neei.. hvordan skal jeg få trøkt ut ungen noen uker tidligere..? :-) 0 Siter
Gjest dimi Skrevet 11. april 2004 Skrevet 11. april 2004 Ikke sant.. Så jeg tenker - å neei.. hvordan skal jeg få trøkt ut ungen noen uker tidligere..? :-) Jamen du skal jo bli mor i juni, kanskje det blir i begynnelsen av juni, da vettu Min er født i slutten av juni, og beg av august. Sistnevnte hadde jeg opprinnelig termin med, den 9. juli 0 Siter
Gjest mor i juni Skrevet 11. april 2004 Skrevet 11. april 2004 Jamen du skal jo bli mor i juni, kanskje det blir i begynnelsen av juni, da vettu Min er født i slutten av juni, og beg av august. Sistnevnte hadde jeg opprinnelig termin med, den 9. juli Tja, som førstegangsfødende med termin den 20. juni ser jeg ikke bort fra at det fort blir juli før knotten har tenkt seg ut. Vel er best å ikke ta "sorgene" på forskudd.. ;-) Slike værvarsler er uansett ikke helt vanntette. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.