Gå til innhold

For dere som trenger å piffe opp humøret ;-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Den hjalp :o)

Kjøpte en gulvvifte i fjor. Den gjorde susen. Bare så håret sto vannrett :o)

Skrevet

Håper de har rett da :)

Det må gjerne fortsette til laaangt ut i september også...

:)

Skrevet

Kjøpte en gulvvifte i fjor. Den gjorde susen. Bare så håret sto vannrett :o)

Det hadde jeg også før. Det er deilig.

Men nå har jeg gjennomgående leilighet med veranda på begge sider så jeg håper det blir en liten storm når jeg åpner begge dørene :o)

Gjest what the...
Skrevet

Nå spørs det jo hvor varmt det blir da.Temperaturer på over 28 grader,synes jeg er for mye.

Og så må de nord for trøndelag belage seg på masse regn.

Kommer vel masse i trøndelag også da.Pleier å være sånn.

Og tordenværet som kommer etter er IKKE morsomt:o(

Forferdelig negativ i dag:o(

Skrevet

Tsk tsk, og for ei uke siden lova de oss en KNALLPÅSKE! *ser ut på snøføyken*...

Skrevet

Nå spørs det jo hvor varmt det blir da.Temperaturer på over 28 grader,synes jeg er for mye.

Og så må de nord for trøndelag belage seg på masse regn.

Kommer vel masse i trøndelag også da.Pleier å være sånn.

Og tordenværet som kommer etter er IKKE morsomt:o(

Forferdelig negativ i dag:o(

Synes sommer-været her i trøndelag har vært bra de siste årene ;-)

Men det kan ble for mye for en stakkars nordboer.

Skrevet

Synes sommer-været her i trøndelag har vært bra de siste årene ;-)

Men det kan ble for mye for en stakkars nordboer.

Ja, jeg har vært gravid i et par av de siste somrene - husker varmen som en hetebølge :)

Skrevet

Mer nedbør enn normalt. Ikke oppløftende det :(

Ikke er været bra nå heller. Her er vinteren tilbake.

Gjest mor i juni
Skrevet

Ja, jeg har vært gravid i et par av de siste somrene - husker varmen som en hetebølge :)

Ikke sant.. Så jeg tenker - å neei.. hvordan skal jeg få trøkt ut ungen noen uker tidligere..?

:-)

Skrevet

Ikke sant.. Så jeg tenker - å neei.. hvordan skal jeg få trøkt ut ungen noen uker tidligere..?

:-)

Jamen du skal jo bli mor i juni, kanskje det blir i begynnelsen av juni, da vettu :)

Min er født i slutten av juni, og beg av august. Sistnevnte hadde jeg opprinnelig termin med, den 9. juli :)

Gjest mor i juni
Skrevet

Jamen du skal jo bli mor i juni, kanskje det blir i begynnelsen av juni, da vettu :)

Min er født i slutten av juni, og beg av august. Sistnevnte hadde jeg opprinnelig termin med, den 9. juli :)

Tja, som førstegangsfødende med termin den 20. juni ser jeg ikke bort fra at det fort blir juli før knotten har tenkt seg ut.

Vel er best å ikke ta "sorgene" på forskudd.. ;-)

Slike værvarsler er uansett ikke helt vanntette.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...