Anki Skrevet 11. april 2004 Skrevet 11. april 2004 Syns elskling og min elskede, eller kjæresten min går bra, men jeg ville ikke kalt noen for kjæresten min når jeg snakket med personen da, bare om jeg omtalte han. Pus er et kallenavn jeg hater... 0 Siter
Gjest Skal bli spennende Skrevet 11. april 2004 Skrevet 11. april 2004 Savna vel DOL for mye vel, og så er det litt flaut å komme tilbake med samme nick etter avskjedstalen sisst... hehe..., fikk ikke med meg den avskjedstalen jeg! DEN skulle jeg gjerne likt å lese. Men hvis ShitDiddelyDo lar seg provosere like fort og kalle alle som er uenig for lite pene ting, så er det jo avslørt. Som 'gamle' SDD sa, en avslører seg ved skriftspråket sitt. Det er et veldig godt visittkort som er vanskeligere å skjule enn en skulle tro! 0 Siter
Rubia Skrevet 11. april 2004 Skrevet 11. april 2004 hehe..., fikk ikke med meg den avskjedstalen jeg! DEN skulle jeg gjerne likt å lese. Men hvis ShitDiddelyDo lar seg provosere like fort og kalle alle som er uenig for lite pene ting, så er det jo avslørt. Som 'gamle' SDD sa, en avslører seg ved skriftspråket sitt. Det er et veldig godt visittkort som er vanskeligere å skjule enn en skulle tro! Future will show...*ler* 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.