Gå til innhold

Vondt når jeg tisser...

Anbefalte innlegg

Gjest En frustrert 19 åring
Skrevet

Når jeg tisser gjør det veldig vondt på innsiden av penishodet... jeg må sitte når jeg tisser, imens at jeg presser med fingrene på penis på en spesiell plass for å dempe smertene... det er et veldig stort problem for meg. Er det noen andre som har det samme problemet der ute??

Gjest strandhai
Skrevet

Der ute, eller her inne? Ta deg en tur itl legen din du. Uansett hva folk her forteller deg, saa boer du alltid dra til legen om du har et problem av den typen du beskriver.....hoeres for oevrig ikke veldig godt ut...

Haaper du finner ut av hva det er forno...oi, kom paa no, har du vaert seksuelt aktiv i det siste? Det kommer legen garantert til aa spoerre om. Det kan jo vaere kjoennssykdom...

Skrevet

Gå til legen du. Du må sannsynligvis få medisin.

Skrevet

Det kan være en urinveisinfeksjon. Ta med urinprøve og lever på legekontoret. Du trenger antagelig ikke time. Hvis det er en urinveisinfeksjon så får du medisiner som vil hjelpe ganske fort.

Drikk mye vann, grapefruktjuice, appelsinjuice, blåbærsaft. Tranbærkapsler kan også hjelpe litt, men mest forebyggende. Kvinnelige medlemmer i familien har kanskje slikt på lager.

Gjest @rebecca@
Skrevet

Sikkert urinveisinfeksjon.Noen tabletter og så er du frisk som en fisk :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...