Gjest ZT Skrevet 11. april 2004 Skrevet 11. april 2004 For enkelhets skyld og for å slippe reklame på oppstart-side har jeg laget en egen html-side lagert på pc-en med de mest brukte linkene. Noen linker er til aviser. Har nettopp vært inne og lest aviser, så de linkene skiftet farge til rød. Slettet så logg og cookie-filene ved menyvalg i nettleseren. Velger oppdater i nettleseren. Da kommer pussigheten: Bortsett fra en link forandrer alle linkene farge tilbake til blå. Alle linkene burde blitt blå uten unntak. Unntaket er linken til Nettavisen. Finner ikke ut hvorfor. Har du tips ? 0 Siter
citoyen Skrevet 11. april 2004 Skrevet 11. april 2004 Hadde du Nettavisen sin side oppe da du slettet linker? 0 Siter
citoyen Skrevet 11. april 2004 Skrevet 11. april 2004 Hadde du Nettavisen sin side oppe da du slettet linker? ...slettet logg, mente jeg selvsagt. 0 Siter
Gjest ZT Skrevet 12. april 2004 Skrevet 12. april 2004 ...slettet logg, mente jeg selvsagt. Nei. Men jeg gikk inn og sjekket om der var flere flere logg-filer og cookie-filer - det var det ikke ! Plugins og flash og denslags har jeg ikke greie på. Kanskje det er noe sånt ? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.