Gå til innhold

Pussighet med linker

Anbefalte innlegg

Skrevet

For enkelhets skyld og for å slippe reklame på oppstart-side har jeg laget en egen html-side lagert på pc-en med de mest brukte linkene.

Noen linker er til aviser. Har nettopp vært inne og lest aviser, så de linkene skiftet farge til rød. Slettet så logg og cookie-filene ved menyvalg i nettleseren. Velger oppdater i nettleseren.

Da kommer pussigheten: Bortsett fra en link forandrer alle linkene farge tilbake til blå. Alle linkene burde blitt blå uten unntak. Unntaket er linken til Nettavisen.

Finner ikke ut hvorfor. Har du tips ?

Fortsetter under...

Skrevet

Hadde du Nettavisen sin side oppe da du slettet linker?

Skrevet

Hadde du Nettavisen sin side oppe da du slettet linker?

...slettet logg, mente jeg selvsagt.

Skrevet

...slettet logg, mente jeg selvsagt.

Nei. Men jeg gikk inn og sjekket om der var flere flere logg-filer og cookie-filer

- det var det ikke !

Plugins og flash og denslags har jeg ikke greie på. Kanskje det er noe sånt ?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...