Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når jeg skal inn på noen hjemmesider, f.eks. DOL, dukker følgende melding opp:

"Feil

Det har oppstått en kjørefasefeil.

Vil du feilsøke?

Linje:1

Feil: Syntaksfeil

Ja Nei"

Hvis jeg klikker "Ja", skjer det ingen ting.

Klikker jeg "Nei", kommer jeg videre (noen ganger må dette gjentas flere ganger, og gjerne for hvert søketrinn).

Bruker WinXP.

Gode råd?

Fortsetter under...

Skrevet

Et sted i innstillingene i IE (under "Avansert") finner du en boks der du kan krysse av for å vise alle skriptfeil. Ta bort haken ved denne.

Skrevet

Tools--> Internet Options, Fanebladet Advanced, Sett hake på: Disable script debugging.

Der fjerna jeg slike advarsler. Får tro jeg forsto deg rett da ;-)

Skrevet

Et sted i innstillingene i IE (under "Avansert") finner du en boks der du kan krysse av for å vise alle skriptfeil. Ta bort haken ved denne.

Ta bort?? Jeg måtte sette hake der, for å fjerne det hos meg sjøl?

Skrevet

Selv om svarene deres var ulikt formulert, så innebar de vel egentlig samme løsning, som hos meg bestod i å hake av for "Deaktiver feilsøking i skript".

Verre var det altså ikke, så takk for hjelpen, begge to.

Skrevet

Selv om svarene deres var ulikt formulert, så innebar de vel egentlig samme løsning, som hos meg bestod i å hake av for "Deaktiver feilsøking i skript".

Verre var det altså ikke, så takk for hjelpen, begge to.

Bra :-)

Annonse

Skrevet

Ta bort?? Jeg måtte sette hake der, for å fjerne det hos meg sjøl?

Det finnes to innstillinger :) En som heter "disable script debugging" og en som heter "display a notification about every script error". Hake ved den første, eller ingen hake ved den andre, gir samme resultat, dvs ingen feilmeldinger.

Skrevet

Det finnes to innstillinger :) En som heter "disable script debugging" og en som heter "display a notification about every script error". Hake ved den første, eller ingen hake ved den andre, gir samme resultat, dvs ingen feilmeldinger.

Ja, jeg skjønte at dere hadde ulike utgangspunkt for forklaringene. Jeg brukte det første jeg kom til, og når det virket, var jo jeg happy.

Takk for all hjelp.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...