periskop Skrevet 11. april 2004 Skrevet 11. april 2004 Når jeg skal inn på noen hjemmesider, f.eks. DOL, dukker følgende melding opp: "Feil Det har oppstått en kjørefasefeil. Vil du feilsøke? Linje:1 Feil: Syntaksfeil Ja Nei" Hvis jeg klikker "Ja", skjer det ingen ting. Klikker jeg "Nei", kommer jeg videre (noen ganger må dette gjentas flere ganger, og gjerne for hvert søketrinn). Bruker WinXP. Gode råd? 0 Siter
citoyen Skrevet 11. april 2004 Skrevet 11. april 2004 Et sted i innstillingene i IE (under "Avansert") finner du en boks der du kan krysse av for å vise alle skriptfeil. Ta bort haken ved denne. 0 Siter
Femma Skrevet 11. april 2004 Skrevet 11. april 2004 Tools--> Internet Options, Fanebladet Advanced, Sett hake på: Disable script debugging. Der fjerna jeg slike advarsler. Får tro jeg forsto deg rett da ;-) 0 Siter
Femma Skrevet 11. april 2004 Skrevet 11. april 2004 Et sted i innstillingene i IE (under "Avansert") finner du en boks der du kan krysse av for å vise alle skriptfeil. Ta bort haken ved denne. Ta bort?? Jeg måtte sette hake der, for å fjerne det hos meg sjøl? 0 Siter
periskop Skrevet 11. april 2004 Forfatter Skrevet 11. april 2004 Selv om svarene deres var ulikt formulert, så innebar de vel egentlig samme løsning, som hos meg bestod i å hake av for "Deaktiver feilsøking i skript". Verre var det altså ikke, så takk for hjelpen, begge to. 0 Siter
Femma Skrevet 11. april 2004 Skrevet 11. april 2004 Selv om svarene deres var ulikt formulert, så innebar de vel egentlig samme løsning, som hos meg bestod i å hake av for "Deaktiver feilsøking i skript". Verre var det altså ikke, så takk for hjelpen, begge to. Bra :-) 0 Siter
citoyen Skrevet 11. april 2004 Skrevet 11. april 2004 Ta bort?? Jeg måtte sette hake der, for å fjerne det hos meg sjøl? Det finnes to innstillinger En som heter "disable script debugging" og en som heter "display a notification about every script error". Hake ved den første, eller ingen hake ved den andre, gir samme resultat, dvs ingen feilmeldinger. 0 Siter
periskop Skrevet 12. april 2004 Forfatter Skrevet 12. april 2004 Det finnes to innstillinger En som heter "disable script debugging" og en som heter "display a notification about every script error". Hake ved den første, eller ingen hake ved den andre, gir samme resultat, dvs ingen feilmeldinger. Ja, jeg skjønte at dere hadde ulike utgangspunkt for forklaringene. Jeg brukte det første jeg kom til, og når det virket, var jo jeg happy. Takk for all hjelp. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.