Dorthe Skrevet 11. april 2004 Skrevet 11. april 2004 Jeg har sett på mormor og de 8 ungene... Det er tatt opp her det. Men huset er revet og det er satt opp nye blokker. 0 Siter
Dorthe Skrevet 11. april 2004 Skrevet 11. april 2004 Det ble litt indianerspråk det der :-) mvh Det betyr at jeg ikke ser ut i måneskinn. Ikke sminke og bare pysj. Da må jeg jo bade og kle på meg. 0 Siter
Flows Skrevet 11. april 2004 Skrevet 11. april 2004 Det betyr at jeg ikke ser ut i måneskinn. Ikke sminke og bare pysj. Da må jeg jo bade og kle på meg. Jaja siden dere kvinner helst vil være i stæsjen får vi ta det en annen gang da. Men jeg har sett damer om morran før jeg :-) mvh 0 Siter
Gjest Rusle Skrevet 11. april 2004 Skrevet 11. april 2004 Ute er det småkaldt..:-/ Får heller gjøre mere husarbeid og mindre dol da, selv om jeg egentlig hadde tenkt meg det omvendt.. Jøss, så flink du er. Like før jeg ansetter deg ;-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.