Gjest takk for svar Skrevet 11. april 2004 Skrevet 11. april 2004 ... de kommunale avgiftene). Leier av mine foreldre, og vi betaler kommunale avgifter. Er det vanlig å betale dette? 0 Siter
citoyen Skrevet 11. april 2004 Skrevet 11. april 2004 Ifølge husleieloven skal alle skatter og kommunale avgifter være inkludert i leiebeløpet. Dere skal dermed ikke betale disse regningene utenom leien. 0 Siter
Bente831365380491 Skrevet 12. april 2004 Skrevet 12. april 2004 Jeg mener at dersom man leier hele huset, så kan man betale dette selv. Men det er bare min mening, vet ikke hvordan reglene for det er. 0 Siter
Gjest meg igjen Skrevet 12. april 2004 Skrevet 12. april 2004 Jeg mener at dersom man leier hele huset, så kan man betale dette selv. Men det er bare min mening, vet ikke hvordan reglene for det er. Det varierer vel, noen har dem vel med i selve husleien? Så da er det det samme om man betaler det to ganger i året eller fordeler det over året? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.