Gå til innhold

leier hus-bet. eiendomsskatt?(er i regningen for..

Anbefalte innlegg

Gjest takk for svar
Skrevet

... de kommunale avgiftene). Leier av mine foreldre, og vi betaler kommunale avgifter. Er det vanlig å betale dette?

Skrevet

Ifølge husleieloven skal alle skatter og kommunale avgifter være inkludert i leiebeløpet. Dere skal dermed ikke betale disse regningene utenom leien.

Bente831365380491
Skrevet

Jeg mener at dersom man leier hele huset, så kan man betale dette selv. Men det er bare min mening, vet ikke hvordan reglene for det er.

Gjest meg igjen
Skrevet

Jeg mener at dersom man leier hele huset, så kan man betale dette selv. Men det er bare min mening, vet ikke hvordan reglene for det er.

Det varierer vel, noen har dem vel med i selve husleien? Så da er det det samme om man betaler det to ganger i året eller fordeler det over året?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...