Gå til innhold

Hvilken cd ligger i cd-spilleren din nå?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 101
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Flows

24

• Dorthe

15

• Bassisten

6

• soleil

4

Mest aktive i denne tråden

Gjest IngenLurerDenneGutten
Skrevet

Nope

Vefsendåse?:-)

Skrevet

Neeeei! Trønder!

Ok, Mosjøem ligger vel akkurat i midtnorge. Men her er mange trøndere her. Jeg er foresten ofte på Flatåsen. Har slekt der.

Gjest what the...
Skrevet

Ok, Mosjøem ligger vel akkurat i midtnorge. Men her er mange trøndere her. Jeg er foresten ofte på Flatåsen. Har slekt der.

Trodde Trøndelag regnes som midt norge jeg?

Annonse

Skrevet

PJ Harvey. Stories from the city, stories from the sea.

Skrevet

Trodde Trøndelag regnes som midt norge jeg?

Jodda det er vel det, men Mosjøen er midt i Norge, derfor spurte jeg. Jeg er fra midnorge - Ransmann.

Skrevet

I bilen: The Platters (kjærlighetsmusikk, snufs snufs)

På stua: Händels "Messias" (GENIALT rett og slett, ingen over, ingen ved siden)

Kjøkkenet: Pink Floyd "The Wall" (kjøkkenet ser ut som en sommerfjøs, passer bra med looniemusikk dah)

Skrevet

I bilen er det BigBang. I stua er det Finding Nemo-DVD'en, og her i PC'en er det Battlefield 1942... :-)

Skrevet

I bilen er det BigBang. I stua er det Finding Nemo-DVD'en, og her i PC'en er det Battlefield 1942... :-)

Sjelden mann, hvordan står det til med carma?

mvh

Skrevet

Sjelden mann, hvordan står det til med carma?

mvh

Ho seier at det står bra til! Men kven er du?

Annonse

Skrevet

Western country music. Ved siden av den ligger en med healing music, og under den en med Elvis Presley.

Skrevet

Western country music. Ved siden av den ligger en med healing music, og under den en med Elvis Presley.

En cd med gammal pop.

Skrevet

Ho seier at det står bra til! Men kven er du?

Jeg husker dere fra tidligere tider på Dol.

Hadde et annet nick da, kanskje dumt jeg skrev dette. Jeg kan ikke uten videre fortelle mitt gamle nick :-)

mvh

Pappa Bjørn
Skrevet

I stua er det øvnings-cd`n til barnekoret og på rommet er det Byggmeste Bob.

Selv har jeg 3000 Cd-plater og mange hundre giga med mp3, men jeg kan ikke høre fordi det alltid er noen som vil høre noe annet eller se noe på tv. Er det rart jeg sitter mye på do og leser mens jeg traller for meg selv?

Skrevet

Jeg husker dere fra tidligere tider på Dol.

Hadde et annet nick da, kanskje dumt jeg skrev dette. Jeg kan ikke uten videre fortelle mitt gamle nick :-)

mvh

Kom ut av skapet da :o)

Skrevet

Kom ut av skapet da :o)

Dette var en tabbe, det skjønte jeg med det samme. Men så syntes jeg det var uhøffelig og ikke hilse også :-)

mvh

Skrevet

I stua er det øvnings-cd`n til barnekoret og på rommet er det Byggmeste Bob.

Selv har jeg 3000 Cd-plater og mange hundre giga med mp3, men jeg kan ikke høre fordi det alltid er noen som vil høre noe annet eller se noe på tv. Er det rart jeg sitter mye på do og leser mens jeg traller for meg selv?

Ja dette kjenner jeg til :-)

mvh

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...