Bassisten Skrevet 11. april 2004 Skrevet 11. april 2004 Dette var en tabbe, det skjønte jeg med det samme. Men så syntes jeg det var uhøffelig og ikke hilse også :-) mvh Du skal få halda identiteten din skjult for min del, og det var veldig hyggeleg at du hilste - trass i risikoen! :-) Carma er imidleritd blitt frykteleg nysgjerrig, så om du stolar på oss, går det fint an å koma ut av skapet i ein mail - t.d. til bassisten(alfakrøll)timekillers.net! ;-) 0 Siter
Dorthe Skrevet 11. april 2004 Skrevet 11. april 2004 Dette var en tabbe, det skjønte jeg med det samme. Men så syntes jeg det var uhøffelig og ikke hilse også :-) mvh Dumt med slike tabber ) Nå får du alle til å gruble. 0 Siter
Flows Skrevet 11. april 2004 Skrevet 11. april 2004 Du skal få halda identiteten din skjult for min del, og det var veldig hyggeleg at du hilste - trass i risikoen! :-) Carma er imidleritd blitt frykteleg nysgjerrig, så om du stolar på oss, går det fint an å koma ut av skapet i ein mail - t.d. til bassisten(alfakrøll)timekillers.net! ;-) jeg skal rangle meg inn, men ikke i natt :-) mvh 0 Siter
Flows Skrevet 12. april 2004 Skrevet 12. april 2004 Dumt med slike tabber ) Nå får du alle til å gruble. Nei det er ikke nødvendig, men vi har da pratet om annet enn røyking også vi da :-) Ikke gruble du Dorthe, vi tar det herfra :-D mvh 0 Siter
carma Skrevet 12. april 2004 Skrevet 12. april 2004 Du skal få halda identiteten din skjult for min del, og det var veldig hyggeleg at du hilste - trass i risikoen! :-) Carma er imidleritd blitt frykteleg nysgjerrig, så om du stolar på oss, går det fint an å koma ut av skapet i ein mail - t.d. til bassisten(alfakrøll)timekillers.net! ;-) Sssssærlig! Skylde på meg, du... *mumle* 0 Siter
Flows Skrevet 12. april 2004 Skrevet 12. april 2004 Sssssærlig! Skylde på meg, du... *mumle* Det er vel som det pleier det :-) Rangler dere fortsatt? mvh 0 Siter
Dorthe Skrevet 12. april 2004 Skrevet 12. april 2004 Nei det er ikke nødvendig, men vi har da pratet om annet enn røyking også vi da :-) Ikke gruble du Dorthe, vi tar det herfra :-D mvh Nå ble jeg nysgjerrig nå. Kan du gi meg et lite hint *smiler søtt* 0 Siter
carma Skrevet 12. april 2004 Skrevet 12. april 2004 Det er vel som det pleier det :-) Rangler dere fortsatt? mvh Det blir ikke så mye rangling lenger, men vi er da innom sånn i ny og ne ) 0 Siter
Bassisten Skrevet 12. april 2004 Skrevet 12. april 2004 Det blir ikke så mye rangling lenger, men vi er da innom sånn i ny og ne ) Meir enn på DOL i alle fall. Her er vi berre så vidt innom i ne... :-) 0 Siter
Flows Skrevet 12. april 2004 Skrevet 12. april 2004 Nå ble jeg nysgjerrig nå. Kan du gi meg et lite hint *smiler søtt* Du kan jo komme til å tro jeg er blitt gal etter den røyketråden vet du, det er bedre du husker meg som jeg var :-D Men jeg liker slanke rødtopper (opprinnelige) fra Grunerløkka jeg :-D mvh 0 Siter
Flows Skrevet 12. april 2004 Skrevet 12. april 2004 Meir enn på DOL i alle fall. Her er vi berre så vidt innom i ne... :-) Gikk dere lei av Dol? Jeg får det over meg i rykk og napp. mvh 0 Siter
Bassisten Skrevet 12. april 2004 Skrevet 12. april 2004 Gikk dere lei av Dol? Jeg får det over meg i rykk og napp. mvh Ja, eg gjekk ganske enkelt lei. Titter innom med nokre vekers mellomrom, men blir svimmel berre eg ser dei samme gamle diskusjonane. Eg er lei av drittkasting, uansett om det er meg eller andre det går ut over. 0 Siter
Dorthe Skrevet 12. april 2004 Skrevet 12. april 2004 Du kan jo komme til å tro jeg er blitt gal etter den røyketråden vet du, det er bedre du husker meg som jeg var :-D Men jeg liker slanke rødtopper (opprinnelige) fra Grunerløkka jeg :-D mvh Oj, da burde jeg vite hvem du er. For du har vel ikke giddet å lest gjennom så gamle innlegg. 0 Siter
Flows Skrevet 12. april 2004 Skrevet 12. april 2004 Ja, eg gjekk ganske enkelt lei. Titter innom med nokre vekers mellomrom, men blir svimmel berre eg ser dei samme gamle diskusjonane. Eg er lei av drittkasting, uansett om det er meg eller andre det går ut over. Ja det blir fort litt skitkasting. Enkelte har jo fullstendig hakk i plata. Det blir nærmest som en livsstil. Jeg orker ikke blande meg så voldsomt. Men klarte ikke å la være litt i påska, klabba til på en tullete røykesak. Skulle egentlig bare ta en fleipekommentar til Dorhte, men så kom Sør og jeg klarte ikke å la vær. Ene ordet tok det andre, jeg lo så jeg var dårlig. Men til slutt kom Webbis og rodde oss utav det da :-) mvh 0 Siter
Flows Skrevet 12. april 2004 Skrevet 12. april 2004 Oj, da burde jeg vite hvem du er. For du har vel ikke giddet å lest gjennom så gamle innlegg. Hæ, trodde du jeg hadde søkt på nicket ditt? :-) mvh 0 Siter
Dorthe Skrevet 12. april 2004 Skrevet 12. april 2004 Hæ, trodde du jeg hadde søkt på nicket ditt? :-) mvh Nei, jeg trodde ikke det men det er ikke så mange her inne som vet at jeg er rødhåret da. 0 Siter
Bassisten Skrevet 12. april 2004 Skrevet 12. april 2004 Nei, jeg trodde ikke det men det er ikke så mange her inne som vet at jeg er rødhåret da. NO er det det... ;-) 0 Siter
Dorthe Skrevet 12. april 2004 Skrevet 12. april 2004 NO er det det... ;-) Jeg har vært blond i 10 år jeg og jeg tror jeg har nevnt det her inne en gang før. 0 Siter
Flows Skrevet 12. april 2004 Skrevet 12. april 2004 Jeg har vært blond i 10 år jeg og jeg tror jeg har nevnt det her inne en gang før. Da må jeg jammen ha god hukommelse :-) mvh 0 Siter
Dorthe Skrevet 12. april 2004 Skrevet 12. april 2004 Da må jeg jammen ha god hukommelse :-) mvh Det tviler jeg på, så importent er jeg ikke. Så nå får du bare spytte ut med hvem du er enten på mailen min eller her ) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.