Flows Skrevet 12. april 2004 Skrevet 12. april 2004 Det tviler jeg på, så importent er jeg ikke. Så nå får du bare spytte ut med hvem du er enten på mailen min eller her ) Jeg roter det til noe fryktelig nå, burde komme meg i seng. Jeg har god husk Dorthe, det er helt sant. Dessuten så er du en meget viktig person på Dol :-) mvh 0 Siter
Dorthe Skrevet 12. april 2004 Skrevet 12. april 2004 Jeg roter det til noe fryktelig nå, burde komme meg i seng. Jeg har god husk Dorthe, det er helt sant. Dessuten så er du en meget viktig person på Dol :-) mvh Gi deg da, jeg sitter jo bare her og plaprer i mangel av noe bedre å gjøre. Kaldt ute og unge som sover. Men det er god underholdning da ) 0 Siter
soleil Skrevet 12. april 2004 Skrevet 12. april 2004 jeg skal rangle meg inn, men ikke i natt :-) mvh Jeg tror jeg vet hvem du "var". 0 Siter
carma Skrevet 12. april 2004 Skrevet 12. april 2004 Jeg roter det til noe fryktelig nå, burde komme meg i seng. Jeg har god husk Dorthe, det er helt sant. Dessuten så er du en meget viktig person på Dol :-) mvh Nå skal i alle fall jeg finne veien til senga... Sov godt, så får du heller avsløre det gamle nicket ditt sånn ved anledning ;o) God natt ) 0 Siter
Flows Skrevet 12. april 2004 Skrevet 12. april 2004 Gi deg da, jeg sitter jo bare her og plaprer i mangel av noe bedre å gjøre. Kaldt ute og unge som sover. Men det er god underholdning da ) Ja innimellom så er det god underholdning :-) Du er jo en av grynderne :-D Enkelte blir av og til kjempehissig, det klarer ikke jeg. Jeg synes det mest er morsomt. Jeg ler ofte så jeg griner, spes. Pappa Bjørn kan ha noen glitrende innlegg innimellom. :-D mvh 0 Siter
Dorthe Skrevet 12. april 2004 Skrevet 12. april 2004 Jeg tror jeg vet hvem du "var". Fortell meg det da på msn. 0 Siter
Flows Skrevet 12. april 2004 Skrevet 12. april 2004 Jeg tror jeg vet hvem du "var". Hei sosionomen vår :-D Det vet du ikke det nei, er du ikke glad SDD er tilbake, tar seg opp på sex- forumet nå :-) mvh 0 Siter
Flows Skrevet 12. april 2004 Skrevet 12. april 2004 Nå skal i alle fall jeg finne veien til senga... Sov godt, så får du heller avsløre det gamle nicket ditt sånn ved anledning ;o) God natt ) Snakkes carma, jeg får heller gjøre det på ranglere enn her :-) mvh 0 Siter
Flows Skrevet 12. april 2004 Skrevet 12. april 2004 Fortell meg det da på msn. Nei du den går ikke, vet hun det skal hun få lov å skrive det :-) mvh 0 Siter
Dorthe Skrevet 12. april 2004 Skrevet 12. april 2004 Ja innimellom så er det god underholdning :-) Du er jo en av grynderne :-D Enkelte blir av og til kjempehissig, det klarer ikke jeg. Jeg synes det mest er morsomt. Jeg ler ofte så jeg griner, spes. Pappa Bjørn kan ha noen glitrende innlegg innimellom. :-D mvh Jeg kan bli rasende her inne men ikke slik at jeg går i lufta 0 Siter
Flows Skrevet 12. april 2004 Skrevet 12. april 2004 Jeg kan bli rasende her inne men ikke slik at jeg går i lufta Tror du ikke mange tirrer for å tirre? Tråden din på meldinger i kveld f.eks, Sør skjønner jo ikke at han blir ertet jo :-) Den tråden ble forresten morsom :-D mvh 0 Siter
Flows Skrevet 12. april 2004 Skrevet 12. april 2004 Jeg tror jeg vet hvem du "var". Hallo :-) Rotter dere dere sammen på msn nå? mvh 0 Siter
soleil Skrevet 12. april 2004 Skrevet 12. april 2004 Hallo :-) Rotter dere dere sammen på msn nå? mvh Det har vi gjort lenge Vil du være med? Jeg er nå 100 % sikker på at jeg vet hvem du er. 0 Siter
Flows Skrevet 12. april 2004 Skrevet 12. april 2004 Det har vi gjort lenge Vil du være med? Jeg er nå 100 % sikker på at jeg vet hvem du er. Å nei, du bare erter du får meg ikke til sengs i natt :-D Hvem da forresten? mvh 0 Siter
Dorthe Skrevet 12. april 2004 Skrevet 12. april 2004 Hallo :-) Rotter dere dere sammen på msn nå? mvh Jepp 0 Siter
soleil Skrevet 12. april 2004 Skrevet 12. april 2004 Å nei, du bare erter du får meg ikke til sengs i natt :-D Hvem da forresten? mvh Er det ok for deg om jeg skriver ditt gamle nick her, mener du? Hvis du er den jeg tror så har du unger som du prøver å gjemme deg for på nettet Får jeg ikke den peneste mannen på dol til sengs? *snurt* 0 Siter
Flows Skrevet 12. april 2004 Skrevet 12. april 2004 Er det ok for deg om jeg skriver ditt gamle nick her, mener du? Hvis du er den jeg tror så har du unger som du prøver å gjemme deg for på nettet Får jeg ikke den peneste mannen på dol til sengs? *snurt* Vi får nok legge oss hver for oss :-) Er du uten mannebein for tida da? mvh 0 Siter
soleil Skrevet 12. april 2004 Skrevet 12. april 2004 Nei du den går ikke, vet hun det skal hun få lov å skrive det :-) mvh 4 bokstaver som starter med liten forbokstav.. *påskenøtter* 0 Siter
Flows Skrevet 12. april 2004 Skrevet 12. april 2004 4 bokstaver som starter med liten forbokstav.. *påskenøtter* Nei nøttene mine får du ikke røre :-) Skal ikke du legge deg da Soleil, må da være trøtt nå? Er det en gammel flørt du tror jeg er? mvh 0 Siter
Dorthe Skrevet 12. april 2004 Skrevet 12. april 2004 Tror du ikke mange tirrer for å tirre? Tråden din på meldinger i kveld f.eks, Sør skjønner jo ikke at han blir ertet jo :-) Den tråden ble forresten morsom :-D mvh Ja, det ble den. Men det var ikke meningen. Jeg ble bare så innmari lei av den spammingen. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.