Gå til innhold

Trdheim - besøk: en lørdag em.

Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik)

Anbefalte innlegg

Skrevet

På tide å se trondheim - har noen timer en lørdg ettermiddag (ikke kveld). Noen som kan gi meg en kort liste over det viktigste, og det koseligste man gjør? Og et hyggelig sted å slappe av mellom øktene? Caffelatte-sted fx? Og hvor er fjorden penest? Og kan man komme i kontakt med folk - jeg er ikke gammel, ikke ung. Men eldre enn de fleste her.

Skrevet

Ta deg en tur på Bar Sofa, kjempekoselig caffelatte-sted. :)

Skrevet

Ta deg en tur på Bar Sofa, kjempekoselig caffelatte-sted. :)

takk skal du ha...... og så må jeg jo se byen også, men da har jeg en base :-)

Skrevet

Du kan spise i Tyholttårnet, med utsikt over hele byen og fjorden. Det er Egonrestaurant deroppe, billig og bra :)

Skrevet

takk skal du ha...... og så må jeg jo se byen også, men da har jeg en base :-)

om du vil tett opp til fjorden, og på et pent sted, må du ta buss fem-ti minutt utenfor byen. nummer 3 eller 4, til Lade. bare si til buss-sjåføren at du skal til Korsvika og be han si fra når du skal av :)

Trondheim har en prisbelønt kaffe-bar som heter Dromedar. Den finner du øverst på Nordre og på Bakklandet, rett over bybroa :)

Skrevet

om du vil tett opp til fjorden, og på et pent sted, må du ta buss fem-ti minutt utenfor byen. nummer 3 eller 4, til Lade. bare si til buss-sjåføren at du skal til Korsvika og be han si fra når du skal av :)

Trondheim har en prisbelønt kaffe-bar som heter Dromedar. Den finner du øverst på Nordre og på Bakklandet, rett over bybroa :)

.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...