Gå til innhold

Nok en myte for fall.....

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Skrevet

Dette var jaggu godt nytt, nå skjønner jeg hvorfor sambis er så fyrt :-)

mvh

Gjest Pricilla
Skrevet

ja ja.. det gjelder ikke for meg i hvert fall.. Mer vasking og mas ejg må ta meg av, jo mer grinete og sliten og jo mindre lysten...

Er jeg i god-form og humøret er på topp er husarbeid lett som en lek og sex et must! Men ejg gjør husarbeidet fordi humøret er bra.. Ikke for å bli kåt! ; )

Skrevet

Føler meg på ingen måte truffet. Jeg blir IKKE kåt av å vaske do og fjerne lodotter.

Skrevet

Kanskje forklaringen er at kvinner som er friske og har mye energi har overskudd til mye - deriblant husarbeid og sex?

Undersøkelsen forteller altså at kvinner som gjør mye husarbeid har lyst på sex - men den forteller da ingenting om at det ene er årsaken til det andre eller at man blir kåt av husarbeid?

Gjest Terakotta
Skrevet

Skal si deg en ting: Det der gjelder for damer som LIKEr å gjøre reint og som ER kåte.

Vi andre som bare er kåte og lar rotet flyte....tja :)

Annonse

Skrevet

;o)

he-he....ja, hun var jo svært huslig av seg her forleden....:-)

Skrevet

Jada, karer, neste gong amazonen vil ha meir hjelp til husarbeidet, så er det berre å komme med den. "Nei, du får gjere det sjølv, for da får vi betre sexliv."

Skrevet

Alle som har _litt fornuft_ i huet skjønner jo at det ikke er sånn at alle får mer sexlyst hvis man gjør mer husarbeid.

Det som er saken er at de som er hjemme og duller, daller, tørker støv av de grønne plantene og skurer gulvene, det er klart de har overskudd til sex! Mens de damene som jobber 40 timer i uka ikke har så mye overskudd. Det er klart det er forskjell på å jobbe 10 timer med å vaske og 40 timer i en vanlig jobb. Det er jo ikke sånn at de som har en vanlig jobb og i tillegg vasker 10 timer i uka har mest sexlyst.

Skrevet

Alle som har _litt fornuft_ i huet skjønner jo at det ikke er sånn at alle får mer sexlyst hvis man gjør mer husarbeid.

Det som er saken er at de som er hjemme og duller, daller, tørker støv av de grønne plantene og skurer gulvene, det er klart de har overskudd til sex! Mens de damene som jobber 40 timer i uka ikke har så mye overskudd. Det er klart det er forskjell på å jobbe 10 timer med å vaske og 40 timer i en vanlig jobb. Det er jo ikke sånn at de som har en vanlig jobb og i tillegg vasker 10 timer i uka har mest sexlyst.

Ja det er derfor kvinnene må tilbake til kjøkkenbenken.

mvh

Gjest uten signatur
Skrevet

Det jeg lurer på er hva som inngår i husarbeid!

Er det medtatt hagaarbeid, matlaging, henting og bringing av barn til barnehage, fritidsaktiviteter, stell av småbarn. Eller er det bare rengjøring, handling, skifte av sengetøy, klesvak og stryking?

Slike undersøkelser er tåpelige. Det hjelper vel ikke noe hva som står der hvis ikke DI kone har lyst på DEG. Kan være mange grunner til det.

Og jeg kjenner ingen 'koner' som helst vil ta alt selv i tillegg til barn, handling og jobb!

Gjest uten signatur
Skrevet

Det jeg lurer på er hva som inngår i husarbeid!

Er det medtatt hagaarbeid, matlaging, henting og bringing av barn til barnehage, fritidsaktiviteter, stell av småbarn. Eller er det bare rengjøring, handling, skifte av sengetøy, klesvak og stryking?

Slike undersøkelser er tåpelige. Det hjelper vel ikke noe hva som står der hvis ikke DI kone har lyst på DEG. Kan være mange grunner til det.

Og jeg kjenner ingen 'koner' som helst vil ta alt selv i tillegg til barn, handling og jobb!

Eller kanskje de hadde glemt å få med at når konen måtte gjøre alt (nesten) husarbeidet, så FIKK hun yst på sex, men med en annen en mannen? hehe...

Annonse

Gjest Terakotta
Skrevet

Ja det er derfor kvinnene må tilbake til kjøkkenbenken.

mvh

Helt klart! :) Vi får finne oss en millionær! :blunker:

laguna1365380434
Skrevet

Hørtes sært ut.. !Som noen andre også nevner her føler jeg meg svært lite truffet, er det noe en mister lysten av er det f.eks doskrubbing.

Og mannfolk som roter fortere enn en rekker å rydde,ikke gjør en mine for å være til nytte, samt går over hele kåken med boots på før gulvkluten er tilbake i skapet..:-/

Kanskje et imperativ til sidesprang,men til ekteskapelig hygge..- DET vet jeg sannelig ikke;)

laguna1365380434
Skrevet

;o)

*lol*

Når jeg har vasket gulv blir jeg sjelden særlig amorøs altså..;)

Mere opptatt med å gå etter typen og små bitche om respekt, tannpasta på badespeilet, boots inne, og overdrevenbruk av bestikk og kjøkkenglass og slikt..;)

Koselig sånn!

Gjest what the...
Skrevet

*lol*

Når jeg har vasket gulv blir jeg sjelden særlig amorøs altså..;)

Mere opptatt med å gå etter typen og små bitche om respekt, tannpasta på badespeilet, boots inne, og overdrevenbruk av bestikk og kjøkkenglass og slikt..;)

Koselig sånn!

Mer lik meg da skjønner jeg:o)

Skrevet

Helt klart! :) Vi får finne oss en millionær! :blunker:

Jeg har penger i bøtte og spann :-D

mvh

Gjest Terakotta
Skrevet

Jeg har penger i bøtte og spann :-D

mvh

Pøh - du labber sikkert bare rundt og lever i sus og dus i en Harry by! :)

Skrevet

Pøh - du labber sikkert bare rundt og lever i sus og dus i en Harry by! :)

Jeg lever i sus og dus, men ikke i en harry by.

Du trodde jeg var fra Drammen nå :-D

mvh

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...