Gå til innhold

"Purple Burn" - Slankepiller?

Anbefalte innlegg

Gjest en-feit-gris
Skrevet

Noen som har hørt om disse tablettene, som hindrer fettopptaket i kroppen?

Fortsetter under...

Gjest aldri prøv det
Skrevet

Og gjett hvordan fettet som skulle vært tatt opp i tarmen kommer ut ? ... og det til alle tider. En kan bare utstyre seg med lesestoff og sette seg på et visst sted.

Gjest en-feit-gris
Skrevet

Og gjett hvordan fettet som skulle vært tatt opp i tarmen kommer ut ? ... og det til alle tider. En kan bare utstyre seg med lesestoff og sette seg på et visst sted.

...samme effekt som CLA?

Gjest thetraveller
Skrevet

...samme effekt som CLA?

CLA tror jeg bare er oppskrytt. Jeg har gått på CLA extra i tre uker nå, og avføringen er hardere enn normalt. Ser ingen forskjell med dem heller... irriterer meg!

:o)

Gjest virker ikke
Skrevet

...samme effekt som CLA?

CLA får da ikke fart på magen ......

MEN Xenical (fåes på resept) får fart på magen hvis du spiser mye fet mat

Purple Burn er vel nok et medikament som en lur sjel skal tjene masse penger på pga dumme folk som tror det virker.

Skrevet

CLA tror jeg bare er oppskrytt. Jeg har gått på CLA extra i tre uker nå, og avføringen er hardere enn normalt. Ser ingen forskjell med dem heller... irriterer meg!

3 uker er ikke lang nok tid til at du kan forvente et merkbart resultat. CLA er noe som skal virke over tid - selv om enkelte inbiller seg det motsatte. Gi det en stund til før du gir opp.

"......................"

Annonse

Skrevet

3 uker er ikke lang nok tid til at du kan forvente et merkbart resultat. CLA er noe som skal virke over tid - selv om enkelte inbiller seg det motsatte. Gi det en stund til før du gir opp.

"......................"

Og ved en evt slankerunde senere i livet gjør du akkurat det samme som nå, bare utelater CLA. Så ser du ikke forskjellen...

Skrevet

Og ved en evt slankerunde senere i livet gjør du akkurat det samme som nå, bare utelater CLA. Så ser du ikke forskjellen...

Vel, det ville jeg ikke veddet på. CLA er et seriøst preparat, men det er ikke noe vidundermiddel.

"........................."

Gjest CLA har INGEN slankende effekt
Skrevet

Vel, det ville jeg ikke veddet på. CLA er et seriøst preparat, men det er ikke noe vidundermiddel.

"........................."

TULL dette har de jo forsket på flere ganger.

Det har stått MANGE ganger i flere blader og aviser at CLA IKKE har noen slankende effekt, hverken etter tre uker eller ett års bruk av preparatet.

Gjest thetraveller
Skrevet

"......................"

Ok... får gå på en ny periode. Om ikke annet så er det bra for huden, og det er jo bedre enn ingenting :)

Gjest thetraveller
Skrevet

Det har stått MANGE ganger i flere blader og aviser at CLA IKKE har noen slankende effekt, hverken etter tre uker eller ett års bruk av preparatet.

Jeg skal holde dere underrettet. Jeg skal ikke slanke meg mye uansett, men kunne tenkt meg å kle bikini til sommeren.

CLA jevner i alle fall ut celulitter noe, det kan jeg dokumentere.

Skrevet

Poenget er at det er et preparat man bruker i tillegg til kosthold, trening etc. Altså, et preparat på lik linje med mange andre, som heller ikke er noe for folk som tror de kan slanke seg med en pille.

".........................."

Skrevet

Poenget er at det er et preparat man bruker i tillegg til kosthold, trening etc. Altså, et preparat på lik linje med mange andre, som heller ikke er noe for folk som tror de kan slanke seg med en pille.

".........................."

Her skrev du egentlig det innlegget som jeg skulle skrive som svar til deg.

"Poenget er at det er et preparat man bruker i tillegg til kosthold, trening etc."

Og hva er det folk mister kiloene av? Trening og forbedret kost, eller CLA?

De som vil kan bare prøve... En periode med CLA, senere i livet en ny periode uten CLA.

Uten at det trenger å være spiker'n i kista så står det faktisk om CLA sin effekt i VG i dag. Ny forskning viser at vektnåla faktisk styrer oppover ved inntak, blablabla..

Annonse

Skrevet

Her skrev du egentlig det innlegget som jeg skulle skrive som svar til deg.

"Poenget er at det er et preparat man bruker i tillegg til kosthold, trening etc."

Og hva er det folk mister kiloene av? Trening og forbedret kost, eller CLA?

De som vil kan bare prøve... En periode med CLA, senere i livet en ny periode uten CLA.

Uten at det trenger å være spiker'n i kista så står det faktisk om CLA sin effekt i VG i dag. Ny forskning viser at vektnåla faktisk styrer oppover ved inntak, blablabla..

Jeg la på meg de ukene jeg tok CLA. Jeg spiste og trimmet som vanlig for å teste pillene.

Min bror tar CLA nå, og han påstår at de virker. Han lever på streng diett, så han hadde nok gått mye ned uansett...

Gjest Ikke bruk CLA folkens
Skrevet

Jeg skal holde dere underrettet. Jeg skal ikke slanke meg mye uansett, men kunne tenkt meg å kle bikini til sommeren.

CLA jevner i alle fall ut celulitter noe, det kan jeg dokumentere.

Det er bare tull å bruke sånne slankepreparater..Den beste slankemetoden, UTEN å komme opp i vekt igjen senere, er sunn kosthold og regelmessig trening!

http://www.mozon.no/diverse_artikler/diverse/diverse/slankepiller_gj_r_deg_tjukk

Skrevet

Les VG i dag, så slutter du nok å bruke CLA

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...