Gjest en-feit-gris Skrevet 13. april 2004 Skrevet 13. april 2004 Noen som har hørt om disse tablettene, som hindrer fettopptaket i kroppen? 0 Siter
Gjest aldri prøv det Skrevet 13. april 2004 Skrevet 13. april 2004 Og gjett hvordan fettet som skulle vært tatt opp i tarmen kommer ut ? ... og det til alle tider. En kan bare utstyre seg med lesestoff og sette seg på et visst sted. 0 Siter
Gjest en-feit-gris Skrevet 13. april 2004 Skrevet 13. april 2004 Og gjett hvordan fettet som skulle vært tatt opp i tarmen kommer ut ? ... og det til alle tider. En kan bare utstyre seg med lesestoff og sette seg på et visst sted. ...samme effekt som CLA? 0 Siter
Gjest thetraveller Skrevet 13. april 2004 Skrevet 13. april 2004 ...samme effekt som CLA? CLA tror jeg bare er oppskrytt. Jeg har gått på CLA extra i tre uker nå, og avføringen er hardere enn normalt. Ser ingen forskjell med dem heller... irriterer meg! ) 0 Siter
Gjest virker ikke Skrevet 13. april 2004 Skrevet 13. april 2004 ...samme effekt som CLA? CLA får da ikke fart på magen ...... MEN Xenical (fåes på resept) får fart på magen hvis du spiser mye fet mat Purple Burn er vel nok et medikament som en lur sjel skal tjene masse penger på pga dumme folk som tror det virker. 0 Siter
Prozak Skrevet 13. april 2004 Skrevet 13. april 2004 CLA tror jeg bare er oppskrytt. Jeg har gått på CLA extra i tre uker nå, og avføringen er hardere enn normalt. Ser ingen forskjell med dem heller... irriterer meg! ) 3 uker er ikke lang nok tid til at du kan forvente et merkbart resultat. CLA er noe som skal virke over tid - selv om enkelte inbiller seg det motsatte. Gi det en stund til før du gir opp. "......................" 0 Siter
Synch Skrevet 13. april 2004 Skrevet 13. april 2004 3 uker er ikke lang nok tid til at du kan forvente et merkbart resultat. CLA er noe som skal virke over tid - selv om enkelte inbiller seg det motsatte. Gi det en stund til før du gir opp. "......................" Og ved en evt slankerunde senere i livet gjør du akkurat det samme som nå, bare utelater CLA. Så ser du ikke forskjellen... 0 Siter
Prozak Skrevet 13. april 2004 Skrevet 13. april 2004 Og ved en evt slankerunde senere i livet gjør du akkurat det samme som nå, bare utelater CLA. Så ser du ikke forskjellen... Vel, det ville jeg ikke veddet på. CLA er et seriøst preparat, men det er ikke noe vidundermiddel. "........................." 0 Siter
Gjest CLA har INGEN slankende effekt Skrevet 13. april 2004 Skrevet 13. april 2004 Vel, det ville jeg ikke veddet på. CLA er et seriøst preparat, men det er ikke noe vidundermiddel. "........................." TULL dette har de jo forsket på flere ganger. Det har stått MANGE ganger i flere blader og aviser at CLA IKKE har noen slankende effekt, hverken etter tre uker eller ett års bruk av preparatet. 0 Siter
Gjest thetraveller Skrevet 13. april 2004 Skrevet 13. april 2004 3 uker er ikke lang nok tid til at du kan forvente et merkbart resultat. CLA er noe som skal virke over tid - selv om enkelte inbiller seg det motsatte. Gi det en stund til før du gir opp. "......................" Ok... får gå på en ny periode. Om ikke annet så er det bra for huden, og det er jo bedre enn ingenting 0 Siter
Gjest thetraveller Skrevet 13. april 2004 Skrevet 13. april 2004 TULL dette har de jo forsket på flere ganger. Det har stått MANGE ganger i flere blader og aviser at CLA IKKE har noen slankende effekt, hverken etter tre uker eller ett års bruk av preparatet. Jeg skal holde dere underrettet. Jeg skal ikke slanke meg mye uansett, men kunne tenkt meg å kle bikini til sommeren. CLA jevner i alle fall ut celulitter noe, det kan jeg dokumentere. 0 Siter
Prozak Skrevet 13. april 2004 Skrevet 13. april 2004 TULL dette har de jo forsket på flere ganger. Det har stått MANGE ganger i flere blader og aviser at CLA IKKE har noen slankende effekt, hverken etter tre uker eller ett års bruk av preparatet. Poenget er at det er et preparat man bruker i tillegg til kosthold, trening etc. Altså, et preparat på lik linje med mange andre, som heller ikke er noe for folk som tror de kan slanke seg med en pille. ".........................." 0 Siter
Synch Skrevet 14. april 2004 Skrevet 14. april 2004 Poenget er at det er et preparat man bruker i tillegg til kosthold, trening etc. Altså, et preparat på lik linje med mange andre, som heller ikke er noe for folk som tror de kan slanke seg med en pille. ".........................." Her skrev du egentlig det innlegget som jeg skulle skrive som svar til deg. "Poenget er at det er et preparat man bruker i tillegg til kosthold, trening etc." Og hva er det folk mister kiloene av? Trening og forbedret kost, eller CLA? De som vil kan bare prøve... En periode med CLA, senere i livet en ny periode uten CLA. Uten at det trenger å være spiker'n i kista så står det faktisk om CLA sin effekt i VG i dag. Ny forskning viser at vektnåla faktisk styrer oppover ved inntak, blablabla.. 0 Siter
fresja Skrevet 14. april 2004 Skrevet 14. april 2004 Her skrev du egentlig det innlegget som jeg skulle skrive som svar til deg. "Poenget er at det er et preparat man bruker i tillegg til kosthold, trening etc." Og hva er det folk mister kiloene av? Trening og forbedret kost, eller CLA? De som vil kan bare prøve... En periode med CLA, senere i livet en ny periode uten CLA. Uten at det trenger å være spiker'n i kista så står det faktisk om CLA sin effekt i VG i dag. Ny forskning viser at vektnåla faktisk styrer oppover ved inntak, blablabla.. Jeg la på meg de ukene jeg tok CLA. Jeg spiste og trimmet som vanlig for å teste pillene. Min bror tar CLA nå, og han påstår at de virker. Han lever på streng diett, så han hadde nok gått mye ned uansett... 0 Siter
Gjest Ikke bruk CLA folkens Skrevet 14. april 2004 Skrevet 14. april 2004 Jeg skal holde dere underrettet. Jeg skal ikke slanke meg mye uansett, men kunne tenkt meg å kle bikini til sommeren. CLA jevner i alle fall ut celulitter noe, det kan jeg dokumentere. Det er bare tull å bruke sånne slankepreparater..Den beste slankemetoden, UTEN å komme opp i vekt igjen senere, er sunn kosthold og regelmessig trening! http://www.mozon.no/diverse_artikler/diverse/diverse/slankepiller_gj_r_deg_tjukk 0 Siter
tonil Skrevet 14. april 2004 Skrevet 14. april 2004 CLA tror jeg bare er oppskrytt. Jeg har gått på CLA extra i tre uker nå, og avføringen er hardere enn normalt. Ser ingen forskjell med dem heller... irriterer meg! ) Les VG i dag, så slutter du nok å bruke CLA 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.