Gå til innhold

Ønsker å besøke spøkelseshus! ; )

Anbefalte innlegg

Gjest Pricilla
Skrevet

Høres sikkert kjempeteit ut, men jeg har alltid hatt kjempelyst til å se eller føle et spøkelse i nærheten av meg! jeg får frysninger av tanken, men på en frydefull måte... : )

Er det noen steder i Norge det spøker skikkelig? Eller er det noen spøkelseshus det er mulig å besøke? kanskje en natt? Vil ikke se "onde" spøkelser som kaster ting etter folk eller som er sinte.. Da får ejg angst! ; ) Hehe..

vet noen om det det finnes noen muligheter for spøkelsesnyskjerrige sjeler?

Fortsetter under...

Skrevet

Hadde jeg kjent deg en del år tilbake skulle du få kommet og vært på besøk hos meg :)

Så ikke noe, men det skjedde nok av andre ting...

Lykke til med spøkelsesletinga da :)

Skrevet

I Brekkeparken i Skien er det et berømt spøkelse som er sett av mange: Den Grå Dame.

Huset er et museum, så det kan besøkes. Anbefales om du er på de kanter.

Gjest Nikkløs
Skrevet

Hadde jeg kjent deg en del år tilbake skulle du få kommet og vært på besøk hos meg :)

Så ikke noe, men det skjedde nok av andre ting...

Lykke til med spøkelsesletinga da :)

Rubia, var det du som skrev småhistorier om spøkElse?

Husker at det var artig å lese de og ventet stadig på neste innlegg.

Mvh

Annonse

Skrevet

Mvh

Er nok ikke meg ?

Har kun skrevet et innlegg eller tre om dette huset i en tråd for lenge siden som handlet om spøkelser...

:)

Pappa Bjørn
Skrevet

I Brekkeparken i Skien er det et berømt spøkelse som er sett av mange: Den Grå Dame.

Huset er et museum, så det kan besøkes. Anbefales om du er på de kanter.

Ja, for ikke snakke om når du tusler gjennom de tre stuene i tilbygget når Henrik Ibsen sjæl plutselig står med ryggen til deg.

Skumle, skjeggete jævel.

Skrevet

Ja, for ikke snakke om når du tusler gjennom de tre stuene i tilbygget når Henrik Ibsen sjæl plutselig står med ryggen til deg.

Skumle, skjeggete jævel.

Har du sett ham?

Pappa Bjørn
Skrevet

Har du sett ham?

Som jeg skrev så står han i en av de stuene i tilbygget til huset den grå dame visstnok skal være i. Du får like noia hver gang du går inn der for det ser ordentlig ekte ut.

Skrevet

Som jeg skrev så står han i en av de stuene i tilbygget til huset den grå dame visstnok skal være i. Du får like noia hver gang du går inn der for det ser ordentlig ekte ut.

Ok, en dukke altså;-)

(Jeg som trodde du skulle fortelle meg at Ibsen også gikk igjen der og at du hadde sett ham)

Skrevet

Vet ikke hva de andre har svart, men på Hotell Union på Øye (tror jeg det var) på Sunnmøre er det et rom som heter "Det blå rommet" (om jeg ikke husker feil). Der skal det visstnok spøke.

Da jeg var der sammen med dem jeg studerte sammen med, var det ingen som oppdaget noe spøkelse. Men vi bråka kanskje for mye? :-)

Annonse

Skrevet

Mvh

Det var Wulfi det :)

Gjest Nikkløs
Skrevet

Det var Wulfi det :)

Javel. Er hun her fortsatt så hun kan fortelle mer? Syntes det var artig og spennende historier hun fortalte.Så vidt jeg kan huske var det et snillt spøkElse hun hadde i huset.

Takk for svar forresten.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...