Gjest Pricilla Skrevet 13. april 2004 Skrevet 13. april 2004 Høres sikkert kjempeteit ut, men jeg har alltid hatt kjempelyst til å se eller føle et spøkelse i nærheten av meg! jeg får frysninger av tanken, men på en frydefull måte... : ) Er det noen steder i Norge det spøker skikkelig? Eller er det noen spøkelseshus det er mulig å besøke? kanskje en natt? Vil ikke se "onde" spøkelser som kaster ting etter folk eller som er sinte.. Da får ejg angst! ; ) Hehe.. vet noen om det det finnes noen muligheter for spøkelsesnyskjerrige sjeler? 0 Siter
Rubia Skrevet 13. april 2004 Skrevet 13. april 2004 Hadde jeg kjent deg en del år tilbake skulle du få kommet og vært på besøk hos meg Så ikke noe, men det skjedde nok av andre ting... Lykke til med spøkelsesletinga da 0 Siter
lurulf Skrevet 13. april 2004 Skrevet 13. april 2004 I Brekkeparken i Skien er det et berømt spøkelse som er sett av mange: Den Grå Dame. Huset er et museum, så det kan besøkes. Anbefales om du er på de kanter. 0 Siter
Gjest malun Skrevet 13. april 2004 Skrevet 13. april 2004 Det spøker visstnok på Hotel Union i Øye. http://infoside.no/unionoye/ 0 Siter
Gjest Nikkløs Skrevet 13. april 2004 Skrevet 13. april 2004 Hadde jeg kjent deg en del år tilbake skulle du få kommet og vært på besøk hos meg Så ikke noe, men det skjedde nok av andre ting... Lykke til med spøkelsesletinga da Rubia, var det du som skrev småhistorier om spøkElse? Husker at det var artig å lese de og ventet stadig på neste innlegg. Mvh 0 Siter
Rubia Skrevet 13. april 2004 Skrevet 13. april 2004 Rubia, var det du som skrev småhistorier om spøkElse? Husker at det var artig å lese de og ventet stadig på neste innlegg. Mvh Er nok ikke meg ? Har kun skrevet et innlegg eller tre om dette huset i en tråd for lenge siden som handlet om spøkelser... 0 Siter
Pappa Bjørn Skrevet 13. april 2004 Skrevet 13. april 2004 I Brekkeparken i Skien er det et berømt spøkelse som er sett av mange: Den Grå Dame. Huset er et museum, så det kan besøkes. Anbefales om du er på de kanter. Ja, for ikke snakke om når du tusler gjennom de tre stuene i tilbygget når Henrik Ibsen sjæl plutselig står med ryggen til deg. Skumle, skjeggete jævel. 0 Siter
Pappa Bjørn Skrevet 13. april 2004 Skrevet 13. april 2004 Kommer du hit hvor jeg bor skal jeg kjøre deg et sted, men ikke i svarte burhøna om jeg blir med inn. Husker du denne?: http://forum.doktoronline.no/forum/bin/gotomsg.wa?msgid=1579590 0 Siter
lurulf Skrevet 13. april 2004 Skrevet 13. april 2004 Ja, for ikke snakke om når du tusler gjennom de tre stuene i tilbygget når Henrik Ibsen sjæl plutselig står med ryggen til deg. Skumle, skjeggete jævel. Har du sett ham? 0 Siter
Pappa Bjørn Skrevet 13. april 2004 Skrevet 13. april 2004 Har du sett ham? Som jeg skrev så står han i en av de stuene i tilbygget til huset den grå dame visstnok skal være i. Du får like noia hver gang du går inn der for det ser ordentlig ekte ut. 0 Siter
lurulf Skrevet 14. april 2004 Skrevet 14. april 2004 Som jeg skrev så står han i en av de stuene i tilbygget til huset den grå dame visstnok skal være i. Du får like noia hver gang du går inn der for det ser ordentlig ekte ut. Ok, en dukke altså;-) (Jeg som trodde du skulle fortelle meg at Ibsen også gikk igjen der og at du hadde sett ham) 0 Siter
KaVa Skrevet 14. april 2004 Skrevet 14. april 2004 Vet ikke hva de andre har svart, men på Hotell Union på Øye (tror jeg det var) på Sunnmøre er det et rom som heter "Det blå rommet" (om jeg ikke husker feil). Der skal det visstnok spøke. Da jeg var der sammen med dem jeg studerte sammen med, var det ingen som oppdaget noe spøkelse. Men vi bråka kanskje for mye? :-) 0 Siter
Anki Skrevet 14. april 2004 Skrevet 14. april 2004 Rubia, var det du som skrev småhistorier om spøkElse? Husker at det var artig å lese de og ventet stadig på neste innlegg. Mvh Det var Wulfi det 0 Siter
Gjest Pricilla Skrevet 14. april 2004 Skrevet 14. april 2004 Kommer du hit hvor jeg bor skal jeg kjøre deg et sted, men ikke i svarte burhøna om jeg blir med inn. Husker du denne?: http://forum.doktoronline.no/forum/bin/gotomsg.wa?msgid=1579590 Hoho... : ) Dit skulle jeg likt å tatt en tur ja! 0 Siter
Gjest Nikkløs Skrevet 14. april 2004 Skrevet 14. april 2004 Det var Wulfi det Javel. Er hun her fortsatt så hun kan fortelle mer? Syntes det var artig og spennende historier hun fortalte.Så vidt jeg kan huske var det et snillt spøkElse hun hadde i huset. Takk for svar forresten. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.