Gjest epletre Skrevet 13. april 2004 Skrevet 13. april 2004 Noen som vet hvordan vaeret i Portugal er i Desmber/ Januar? Vil reise der til nyttaar, og det er saa billig med flybillett ned. :0) 0 Siter
Gjest Daisy Skrevet 13. april 2004 Skrevet 13. april 2004 Spørs jo veldig på hvor i Portugal, men jeg regner med det er som i Spania. Tror nok ikke du skal belage deg på å kunne bade og sole deg. Men som sagt; det spørs hvor i Spania.... 0 Siter
Gjest thetraveller Skrevet 14. april 2004 Skrevet 14. april 2004 Jeg var i ulike byer i Algarve i juli i fjor, og syntes det var kaldt på kveldstid pga. vinden fra havet. Jeg kan ikke tenke meg at det er så veldig varmt fra morgenen av i Portugal i desember/januar. En kamerat av meg var i Sør-Spania i januar, og der regnet det og var såpass kjølig at de måtte bruke jakke. I Portugal (Algarve) er det masse kyst, det blåser, og det blir kaldt. 0 Siter
Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik) Skrevet 14. april 2004 Skrevet 14. april 2004 var i nærheten av lisboa en jul. Det var langbukser og ytterjakke-vær. Men en formiddag kunne vi sitte på uterestaurant m.litt sol. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.