Gå til innhold

Portugal

Anbefalte innlegg

Gjest epletre
Skrevet

Noen som vet hvordan vaeret i Portugal er i Desmber/ Januar?

Vil reise der til nyttaar, og det er saa billig med flybillett ned.

:0)

Skrevet

Spørs jo veldig på hvor i Portugal, men jeg regner med det er som i Spania. Tror nok ikke du skal belage deg på å kunne bade og sole deg.

Men som sagt; det spørs hvor i Spania....

Gjest thetraveller
Skrevet

Jeg var i ulike byer i Algarve i juli i fjor, og syntes det var kaldt på kveldstid pga. vinden fra havet.

Jeg kan ikke tenke meg at det er så veldig varmt fra morgenen av i Portugal i desember/januar. En kamerat av meg var i Sør-Spania i januar, og der regnet det og var såpass kjølig at de måtte bruke jakke. I Portugal (Algarve) er det masse kyst, det blåser, og det blir kaldt.

Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik)
Skrevet

var i nærheten av lisboa en jul. Det var langbukser og ytterjakke-vær. Men en formiddag kunne vi sitte på uterestaurant m.litt sol.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...