Gå til innhold

Er det spesielle typer på spray?

Anbefalte innlegg

Gjest vurderer spray
Skrevet

Eller er det alle typer mennesker? Er det de som ikke greier å møte noen i RL eller er det de som bruker det som supplement? Er det forskjell på datestedene på nettet, f.eks. at noen er mere sexfikserte enn andre?

Fortsetter under...

Gjest sprayjente22
Skrevet

jeg er på spray... første gang i dag.....

vet ikke om kommer til å finne noen der, men...

Gjest poelsa
Skrevet

Dette innlegget er nok en bekreftelse på at bruken av ordet "typen", som synonym med kjæreste, er fullstendig malplassert.

Du bruker "type" i riktig sammenheng, skal vi ikke snart bli kvitt denne nedverdigende betegnelsen på en kjæreste? Skal fjortisspråket råde blant voksne også?

Skrevet

Dette innlegget er nok en bekreftelse på at bruken av ordet "typen", som synonym med kjæreste, er fullstendig malplassert.

Du bruker "type" i riktig sammenheng, skal vi ikke snart bli kvitt denne nedverdigende betegnelsen på en kjæreste? Skal fjortisspråket råde blant voksne også?

TYPE mennesker? Ikke synonymt med kjæreste det, vel?

Men jeg er enig med deg i at det høres dumt ut å si "typen" til kjærsten, men det gjorde hun vel ikke heller?

Gjest poelsa
Skrevet

Men jeg er enig med deg i at det høres dumt ut å si "typen" til kjærsten, men det gjorde hun vel ikke heller?

Det var jo nettopp det jeg ga henne ros for, at hun brukte begrepet der det SKAL brukes, og ikke som et nedverdigende navn på den man er glad i.

Fikk vel egentlig bare en assosiasjon, et slags "sidespor-svar" til innlegget hennes

Skrevet

Det var jo nettopp det jeg ga henne ros for, at hun brukte begrepet der det SKAL brukes, og ikke som et nedverdigende navn på den man er glad i.

Fikk vel egentlig bare en assosiasjon, et slags "sidespor-svar" til innlegget hennes

Ok, he he. Ble litt forvirret over hva du egentlig mente og hvorfor du sa det til henne ;o)

Annonse

Gjest Nettispagetti
Skrevet

Hei!

Det er mye de samme folkene på flere av nett stedene - og det er alle slags typer folk... Og veldig store variasjoner på hva folk bruker stedet til!

Har vært en del på Spray tidligere, men etter at de la om der har stedet tapt seg mye. Anbefaler faktisk heller Blink.

Lykke til! :)

Skrevet

Er ikke det en mann som skrev innlegget?

Skrevet

Er ikke det en mann som skrev innlegget?

Kanskje? He, he. Mulig det.

Skrevet

Kanskje? He, he. Mulig det.

Det kan godt være en dame. Ikke vet jeg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...