Gjest Daisy Skrevet 13. april 2004 Skrevet 13. april 2004 Noen andre som har problemer med å logge seg på MSN? 0 Siter
Gemini Skrevet 13. april 2004 Skrevet 13. april 2004 Funker her. Men i går måtte jeg oppgradere for å få det til å funke. (Et sikkerhetshull som var oppdaget). Kanskje du må gjøre det samme for å få logget deg på? 0 Siter
Gjest Daisy Skrevet 13. april 2004 Skrevet 13. april 2004 Funker her. Men i går måtte jeg oppgradere for å få det til å funke. (Et sikkerhetshull som var oppdaget). Kanskje du må gjøre det samme for å få logget deg på? Fikk det til nå nettopp ;o) 0 Siter
mettewa Skrevet 13. april 2004 Skrevet 13. april 2004 Ja, det har jeg :-( Fikk beskjed om å oppdatere når jeg prøvde å logge på tidligere i dag, noe som ble gjort. Etter det får jeg ikke logget på, de påstår jeg har problemer med internett-tilkoblingen eller noe. Og det har jeg ikke. Gode forslag mottas med takk. 0 Siter
Gjest Daisy Skrevet 14. april 2004 Skrevet 14. april 2004 Ja, det har jeg :-( Fikk beskjed om å oppdatere når jeg prøvde å logge på tidligere i dag, noe som ble gjort. Etter det får jeg ikke logget på, de påstår jeg har problemer med internett-tilkoblingen eller noe. Og det har jeg ikke. Gode forslag mottas med takk. De sa her også at jeg hadde problemer med internettoppkoblingen, tror jeg. Men så prøvde jeg å logge på med en annen adresse, og det gikk. Så gikk ikke min igjen ( Men jeg fikk det til nesten med en gang. Sikkert bare noe bug med hele greia. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.