Gå til innhold

MSN nede?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen andre som har problemer med å logge seg på MSN?

Fortsetter under...

Skrevet

Funker her. Men i går måtte jeg oppgradere for å få det til å funke. (Et sikkerhetshull som var oppdaget). Kanskje du må gjøre det samme for å få logget deg på?

Skrevet

Funker her. Men i går måtte jeg oppgradere for å få det til å funke. (Et sikkerhetshull som var oppdaget). Kanskje du må gjøre det samme for å få logget deg på?

Fikk det til nå nettopp ;o)

Skrevet

Ja, det har jeg :-(

Fikk beskjed om å oppdatere når jeg prøvde å logge på tidligere i dag, noe som ble gjort. Etter det får jeg ikke logget på, de påstår jeg har problemer med internett-tilkoblingen eller noe. Og det har jeg ikke.

Gode forslag mottas med takk.

Skrevet

Ja, det har jeg :-(

Fikk beskjed om å oppdatere når jeg prøvde å logge på tidligere i dag, noe som ble gjort. Etter det får jeg ikke logget på, de påstår jeg har problemer med internett-tilkoblingen eller noe. Og det har jeg ikke.

Gode forslag mottas med takk.

De sa her også at jeg hadde problemer med internettoppkoblingen, tror jeg. Men så prøvde jeg å logge på med en annen adresse, og det gikk. Så gikk ikke min igjen :o( Men jeg fikk det til nesten med en gang. Sikkert bare noe bug med hele greia.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...