Gjest Skinka Skrevet 13. april 2004 Skrevet 13. april 2004 Jeg har vunnet en pæreskinke. Problemet er at jeg vet ikke helt hva den kan brukes til! Bare til pålegg?? Noen som har noen gode forslag? Jeg er visst best på hamburgere og pizza, er jeg redd... 0 Siter
shandy Skrevet 13. april 2004 Skrevet 13. april 2004 Du kan jo bruke det som middag. Lag/kjøp potetsalat, ha vanlig grøntforsalat, og eggerøre ved siden av. Loff eller brød, og vips den herlige sommermaten. Hvis du har plunder med å bli kvitt den, kan du jo be noen venner på besøk :-) 0 Siter
Pappa Bjørn Skrevet 14. april 2004 Skrevet 14. april 2004 Den kan brukes til mye den. Hva med å prøve en litt avansert omelett? Lag eggestand som du har i en ildfast form. Ha i løvtynne skiver av skinka, litt hakket selleri, gressløk og cheddar eller en annen ost du liker. Stek det hele i ovnen og server med hvitløksbrød ved siden. Det blir som en quiche uten butterdeig. Knallgodt. 0 Siter
Gjest Daisy Skrevet 14. april 2004 Skrevet 14. april 2004 Du kan jo bruke det som middag. Lag/kjøp potetsalat, ha vanlig grøntforsalat, og eggerøre ved siden av. Loff eller brød, og vips den herlige sommermaten. Hvis du har plunder med å bli kvitt den, kan du jo be noen venner på besøk :-) Mmmmm... og rømme og kål ;o) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.