Gå til innhold

Opptatt av sex

Anbefalte innlegg

Gjest lureren igjen
Skrevet

Dere som er vant til å gå inn i nye forhold, er det vanlig å være veldig opptatt av sex i begynnelsen?

Skrevet

Det er vel neppe noen periode i et forhold, hvor man er mer opptatt av sex enn den første tiden. Slapp av, det går over etterhvert...*LOL*

Gjest lureren igjen
Skrevet

Det er vel neppe noen periode i et forhold, hvor man er mer opptatt av sex enn den første tiden. Slapp av, det går over etterhvert...*LOL*

Jeg savner kanskje at han som var så romantisk og overøste meg med komplinmenter i begynnelsen, før sexen, har nå sluttet med det. Men det er også sånn når vi møtes så har vi ikke tid til å snakke for vi er like ville begge to, men han kunne sent romantiske tekstmeldinger videre.

Gjest SonOfAbitch
Skrevet

Jeg savner kanskje at han som var så romantisk og overøste meg med komplinmenter i begynnelsen, før sexen, har nå sluttet med det. Men det er også sånn når vi møtes så har vi ikke tid til å snakke for vi er like ville begge to, men han kunne sent romantiske tekstmeldinger videre.

Det er nok av forhold som etterhvert knapt innholder sex. Vær glad du har den biten på plass.

Det blir litt fjortis å kreve at alt skal være så perfekt.

En ting jeg lurer på...du sier at du ønsker at han skal sende tekstmld videre....til hvem skal han videresende???

Skrevet

Alle er opptatt av det..men hvis du har inntrykk av at det er hovedgrunnen til at personen er interessert må man jo være på vakt..

Gjest lykkelig sølvbrud
Skrevet

Tøysekopp.!!! Jeg har vært gift i snart 25 år og vi er minst like opptatte av det ennå...Herlig og snart den eneste gleden som er avgiftsfri

Skrevet

Tøysekopp.!!! Jeg har vært gift i snart 25 år og vi er minst like opptatte av det ennå...Herlig og snart den eneste gleden som er avgiftsfri

Jeg uttalte meg om hva som generelt er mest vanlig. Det er som du vet ingen regel uten unntak, og du/dere tilhører unntakene.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...