Gå til innhold

Hva skal jeg skrive for å bli hørt?

Anbefalte innlegg

Gjest sint på sas!
Skrevet

Hei,

Har kommet hjem fra en fin påskeferie - BORTSETT fra hjemturen, da sas kansellerte flyet vårt uten å gi beskjed. Ikke nok med at vi ikke fikk vite om det på forhånd, det kan jo alltid oppstå uforutsette problemer, men behandlingen vi fikk var ikke god. Er det ikke vanlig å få en kompensasjon på alle problemene det medførte for oss å bli sendt til en annen europeisk by for natten, uten mat (det kunne vi ikke få, sa de - og vi var temmelig blakke etter ferien, og kom til byen ved midnatt, fikk ikke lov til å få en skive engang..) ? Er det ikke vanlig prosedyre å gi et beløp til mat når sånt skjer?

Ble så frustrert, for det virket som om de bare ga helt blaffen i oss, og ikke tenkte på at dette kun ble stress og ubehagelig for oss. Vi hadde viktige planer og plikter dagen etter, som vi ikke rakk å møte til.

Nå har jeg lyst til å skrive et klagebrev, men vet ikke helt hvordan man går frem for å gjøre sånt? Skal jeg kreve erstatning for dette? Eller kommer de bare til å gi blaffen i oss nok en gang? Synes ikke sånt skal skje, iallefall ikke uten en unnskyldning... Men er det frekt å klage på noe sånt? Hva synes dere?

Mvh

Fortsetter under...

Skrevet

Min erfaring er: Det nytter å klage! Skriv en SINT mail der du forteller hele hendelsesforløpet i detalj. Klag på servicen og skriv at dere følte dere dårlig behandla etc.

Om ikke annet så er det viktig at SAS får slike tilbakemeldinger for om mulig å bedre servicen sin!

Gjest sint på sas!
Skrevet

Min erfaring er: Det nytter å klage! Skriv en SINT mail der du forteller hele hendelsesforløpet i detalj. Klag på servicen og skriv at dere følte dere dårlig behandla etc.

Om ikke annet så er det viktig at SAS får slike tilbakemeldinger for om mulig å bedre servicen sin!

Takk, KaVa - skal prøve å skrive et saklig, men SPISST brev;)

Skrevet

Ja, KLAG!!!

Skriv akkurat hva som skjedde og at dere føler dere svært dårlig behandlet og så videre!

Lykke til!

Skrevet

Du bør klage. En saklig og korrekt fremstiling av saken. Uten for mye følelser involvert og med fokus på de ulempene det medførte for dere.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...