Gjest Bettina-skoleprosjekt Skrevet 14. april 2004 Skrevet 14. april 2004 Jeg har et prosjekt på skolen nå om plastisk kirurgi og i den sammenheng har jeg noen få spørsmål som ALLE kan svare på. Jeg trenger alderen deres, sivilstatus,kjønn, om du har vært operert før (evnt hva du fikk gjort og hvorfor) eller om du kunne tenke deg å legge deg under kniven(hvis ja, hva du ville gjort og hvorfor) Dette er kjempeviktig for prosjektet mitt så det hadde hjulpet meg veldig om så mange som mulig kunne ha svart... Tusen takk 0 Siter
annete Skrevet 14. april 2004 Skrevet 14. april 2004 Hei, Jeg er 32, separert, kvinne. Ikke operert noe før og pr.dags dato er det ikke aktuelt å legge seg under kviven. Lykke til med prosjektet! Hilsen 0 Siter
Gjest mitt svar Skrevet 14. april 2004 Skrevet 14. april 2004 Jeg trenger alderen deres, sivilstatus,kjønn, om du har vært operert før (evnt hva du fikk gjort og hvorfor) eller om du kunne tenke deg å legge deg under kniven(hvis ja, hva du ville gjort og hvorfor) 30 år, gift, kvinne, ikke operert (kun leggen to ganger pga kompliserte brudd), ville IKKE lagt meg under kniven! Har mage og noen få kilo for mye, men jeg er som jeg er. Trener litt, og prøver å spise sundt. Synes mange tar unødige operasjoner. Noen operasjoner forstår jeg, men ikke ansiktsløfting og fettsuging/silikon osv. 0 Siter
Gjest Daisy Skrevet 14. april 2004 Skrevet 14. april 2004 Har du dårlig tid? Hvorfor ikke lage en "ordentlig" spørreundersøkelse så den blir representativ? Svar du får her kan ikke brukes som en "fasit" i en skoleoppgave. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.