Gå til innhold

Tips til hva man kan ta for å slippe å....

Anbefalte innlegg

Gjest tissetrengt
Skrevet

springe på do hele natten? Det er nemlig veldig irriterende, og det ødelegger nattesøvnen.

Jeg er gravid, men har hatt dette problemet lenge, så det kommer ikke av det, men jeg vet ikke hva jeg kan gjøre for å bli kvitt det heller.

Fortsetter under...

Gjest Pricilla
Skrevet

jeg drikker en del vann og blir noen ganger plaget med doflying om natta.. Nå har jeg kuttet ut å drikke noen timer før jg legger meg, da går det bedre i hvert fall..

Gjest tissetrengt
Skrevet

jeg drikker en del vann og blir noen ganger plaget med doflying om natta.. Nå har jeg kuttet ut å drikke noen timer før jg legger meg, da går det bedre i hvert fall..

Det nytter ikke i det hele tatt. Har prøvd det også nemlig. Ikke klarer jeg å la være å tenke på det heller, kjenner jeg at jeg må på do, så må jeg bare gå, ellers får jeg hvertfall ikke sove.

Nå er jeg tørst hele tiden også, og drikker stort sett bare vann. Så hver gang jeg er oppe på do, så må jeg drikke også..... men det virker noen ganger som at det kommer mer ut enn det går inn.....

Har også merket at det blir verre av å drikke brus...

Gjest også slik
Skrevet

Det nytter ikke i det hele tatt. Har prøvd det også nemlig. Ikke klarer jeg å la være å tenke på det heller, kjenner jeg at jeg må på do, så må jeg bare gå, ellers får jeg hvertfall ikke sove.

Nå er jeg tørst hele tiden også, og drikker stort sett bare vann. Så hver gang jeg er oppe på do, så må jeg drikke også..... men det virker noen ganger som at det kommer mer ut enn det går inn.....

Har også merket at det blir verre av å drikke brus...

Jeg må også alltid på do om natten, og maaange ganger da jeg var gravid.. Ikke drikk brus og te før sengetid. Noen må oftere på do enn andre. Gå før du legger deg (noen ganger må jeg et par ganger før jeg sovner..), og ikke drikk så mye om kvelden.

Skrevet

Støttestrømper om dagen, og vanndrivende te tidlig på formiddagen. Ifølge min venninne som er lege.

Annonse

Gjest bare 9 mnd :)
Skrevet

Ikke så mye du kan gjøre. Bare leve med det til svangerskapet er over.

Hadde det også slik, og det er helt vanlig.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...