Gå til innhold

Til dere som har bleket tennene...

Anbefalte innlegg

Gjest vurderer å gjøre det
Skrevet

Kan dere fortelle meg om deres erfaringer? F.eks: Hvor? Pris? Hvor gule var tennene og hvor mye bedre ble de? Hvor lenge holdt det? Hvor lang tid tok behandlingen? Osv...?

Hilsen en som

Gjest soundtrack
Skrevet

"hvor gule var tennene"....???

...for et spørsmål...

Gjest tannkremen
Skrevet

Tror det er skadelig for emalje. Kjøp heller tannkrem for hvitere tenner...

Skrevet

"hvor gule var tennene"....???

...for et spørsmål...

Litt gule, medium gule, ganske gule, svært gule, enormt gule, eller kanskje neon gule? Ja, muligens litt teit spørsmål, men heldigvis tvinger jeg ikke deg til å svare. ;)

Skrevet

Med "hvor gule" mener jeg (dumt spørsmål iflg. soundtrack, så jeg får forklare):var tennene misfarget av f.eks. røyk, eller var de bare "normale"? Jeg har nemlig ikke så veldig gule tenner, ønsker å bleke de bare for å se litt freshere ut. Har fått inntrykk av at det oftest er de med direkte misfarging som bleker tennene, men det går vel an i mitt tilfelle også?

Gjest mor i juni
Skrevet

Gjør det hos tannlegen. Sikrest, og like billig/dyrt som andre steder. Koster ca 4000 uansett.

Ikke velg White Smile/ BriteSmile og andre en-times-bleking i salong. Det varer ikke så lenge som de skal ha det til, og det er en del snusk i bransjen med inkompetente behandlere...

Gjest tanngarden
Skrevet

Jeg spurte tannlegen hva han syntes om den type bleking, og han gikk fra å være gul til hvit mens han jamret "Nei og nei, det ødelegger emaljen".

Skrevet

Vel, jeg har veldig lyst til å gjøre det. Men jeg syns det er for dyrt.

Kanskje jeg skal ønske meg det til bursdagen?

Blir isåfall hos tannlegen. Kjenner ei som har gjort det, og det ble kjempefint.

Foreløpig bruker jeg Rembrandt tannkrem, 104kr hos Vita. Funker bra, det.

Men en skikkelig hvit og lekker tanngard hadde vært noe...så jeg har det i tankene, jeg også.

:)

Angela1365380318
Skrevet

Jeg har prøvd, hos tannlegen. Bet på en plast dings, så laget de skinner til meg jeg skulle gå med en time hvær kveld men noe middel oppi.

Synest de ble litt bedre, men har gått tilbake til slik de var før nå... Røkyer ikke og drikker ikke kaffe, kun te.

Men har sett en ny metode, du får noe på tennene, også lyser de over med et blått lys, skal visst gi gode resultater..

Skrevet

Jeg har prøvd, hos tannlegen. Bet på en plast dings, så laget de skinner til meg jeg skulle gå med en time hvær kveld men noe middel oppi.

Synest de ble litt bedre, men har gått tilbake til slik de var før nå... Røkyer ikke og drikker ikke kaffe, kun te.

Men har sett en ny metode, du får noe på tennene, også lyser de over med et blått lys, skal visst gi gode resultater..

Lyser over med blått lys...er det ikke noe sånt tannlegen i Extreme Makeover bruker, tro?

Hvor dyrt er det? (sikker altfor dyrt uansett, men...)

Skrevet

Kjøp skinne og krem hos tannlegen, 2000 pr kjeve. Hvis du er av dem som ikke viser undertennene, er det nok med de oppe.

Gjest mor i juni
Skrevet

Lyser over med blått lys...er det ikke noe sånt tannlegen i Extreme Makeover bruker, tro?

Hvor dyrt er det? (sikker altfor dyrt uansett, men...)

ca 4000 kr. Noen tannleger har det, eks. BriteSmile, og det er tryggest å få gjort det der. Som jeg skrev i svaret mitt så er det noe snusk i bransjen når det kommer til salong-bleking.

Det funker, men ikke så lenge som de skal ha det til.

Gjest mor i juni
Skrevet

Jo gulere tenner man har, jo flere nyanser lysere kan tennene bli. Er de hvite i utgangspunktet er det grenser for hvor mange nyanser hvitere de blir.

Fyllinger blekes ikke, så har du hvite fyllinger i fronten, f.eks mellom fortennene, kan disse virke gule etter bleking, og må kanskje skiftes.

Gjest Chicken
Skrevet

Litt gule, medium gule, ganske gule, svært gule, enormt gule, eller kanskje neon gule? Ja, muligens litt teit spørsmål, men heldigvis tvinger jeg ikke deg til å svare. ;)

Påskegule :0)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...